ارتباط مستقیم با 30739 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار نخستین استاد زبان و ادبيات فارسي به دانشگاههاي اسلوني اعزام شد (29 شهریور 92)

نخستین استاد زبان و ادبيات فارسي به دانشگاههاي اسلوني اعزام شد (29 شهریور 92)

نخستین استاد زبان و ادبیات فارسی با همکاری مرکز همکاریهای بین الملل وزارت علوم به دانشگاههای اسلونی اعزام شد.به گزارش خبرگزاری مهر، جمعي از استادان، محققان، نويسندگان و دانشجويان دانشگاه هاي كشور اسلوني با ارسلان قرباني - قائم مقام وزير در امور بين الملل و رئيس مركز همكاري هاي علمي بين المللي در محل مركز همكاري هاي هاي علمي بين المللي ديدار كردند.


هيات دانشگاهي اسلوني كه به منظور بازديد از مراكز دانشگاهي و علمي، فرهنگي و تاريخي در ايران به سر مي برند، جايگاه بسيار چشمگير و رفيع ظرفيت ها و توسعه علمي، پژوهشي و فناوري كشورمان را مورد تحسين قرار دادند و جاذبه هاي فرهنگي و تاريخي جمهوري اسلامي ايران را در زمره اماكن بي نظير در منطقه و جهان عنوان كردند.

در اين ديدار، قرباني ضمن بيان وضعيت كمي و كيفي آموزش عالي و جايگاه علمي، پژوهشي و فناوري ایران همچنين ارائه دستاوردها و توليدات اخير علمي ايران در منطقه و جهان، از ابراز تمايل هيات دانشگاهي كشور اسلوني جهت توسعه همكاري هاي علمي بين المللي با دانشگاههاي كشورمان به وبژه موضوع گسترش زبان و ادبيات فارسي و ايرانشناسي در دانشگاه هاي كشور اسلوني استقبال كردند و رايزني هاي لازم در اين خصوص به عمل آمد.

هيات دانشگاهي كشور اسلوني در ادامه ضمن ابراز خرسندي از اعزام نخستین استاد زبان و ادبيات فارسي توسط دبيرخانه ستاد گسترش زبان و ادبيات فارسي و ايرانشناسي مركز همكاري هاي علمي بين المللي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به دانشگاههاي ماريبور و لوبليانا كشور اسلوني، گزارشي از فعاليت ها و دستاوردهاي دانشگاهي انجام شده در زمينه ايران، زبان فارسي و نيز توسعه همكاري هاي دانشگاهي با دانشگاههاي كشورمان را به قرباني ارائه كردند.

کلمات کلیدی: نخستین استاد زبان و ادبيات فارسي، دانشگاههاي اسلون، استاد زبان و ادبيات فارسي، استاد، زبان و ادبيات فارسي، ادبیات فارسی

آمار بازدید: 271 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image