ارتباط مستقیم با 30769 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد پیام سرپرست دانشگاه آزاد به مناسبت آغاز سال تحصیلی (1 مهر 92)

پیام سرپرست دانشگاه آزاد به مناسبت آغاز سال تحصیلی (1 مهر 92)

حمید میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، پیامی صادر کرد.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در متن پیام دکتر حمید میرزاده آمده است: آدم از همانجا که با علم باری‌تعالی تعلیم یافت، شایسته سجده ملائک شد. اصلاً تعلیم انسان اوج خلاقیت و هنر شگفت خداوند در امر آفرینش است. به قول شهید ثانی، خداوند از آن جهت به وصف اکرمیت و نامحدود بودن کرامتش توصیف شد که علم و دانش را به بشر ارزانی داشت. راستی هیچ مزیتی جز علم و دانش، معیار فضیلت برای انسان به شمار نرفته است.

به راستی علم و دانش، چراغ پرفروغ دل انسان‌هاست و امروز میزان توانمندی و رفاه ملت‌ها رابطه مستقیم با شاخص توسعه علمی آن‌ها دارد، بنابراین دانشگاه، جایگاه مقدسی است که در آن، انسان‌های با فضیلت رشد می‌کنند و جان و دل خود را با چراغ علم و دانش یعنی بهترین هدیه الهی به انسان، روشن می‌سازند و هم زمینه توانمندی و رفاه جامعه خود را فراهم می‌آورند.



میرزاده در این پیام گفته است: واژه مهر برای ما ایرانیان معنایی دو گانه دارد؛ از یک سو به معنای مهربانی و همدلی است و از سوی دیگر بهاری است که شکوفه‌های آن حضور مجدد دانش‌آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاه‌هاست.

امروز با شتاب فراگیر تحولات علمی و تکنولوژیکی و رابطه مستقیم رفاه اجتماعی با توسعه علم و فناوری، مشارکت در تولید علم و تبدیل آن به ثروت، به یک مسابقه جهانی بین ملت‌ها تبدیل شده است. اینجاست که مسوولیت دانش آموزان، دانشجویان، اساتید و فرهیختگان، برای توسعه کشور دو چندان می‌شود.



سرپرست دانشگاه آزاد در این پیام تاکید کرده است که غفلت از توسعه علمی کشور، آثار زیانباری دارد که نسل‌های آینده را رنجور و بنیان‌های اقتصادی و اجتماعی کشور را سست می‌کند. آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی تداوم آموزش‌ها و پژوهش‌های پیشرفته برای مشارکت در تولید علم و تبدیل دانش به ثروت و زمینه ساز حماسه اقتصادی خواهد بود که مقام معظم رهبری بر آن تأکید فرموده‌اند.

اینجانب به همه همکاران فرهیخته، دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز در سراسر کشور و به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی، آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک عرض می‌کنم و از خداوند علیم و حکیم برای یکایک این عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

کلمات کلیدی: سرپرست دانشگاه آزاد، آغاز سال تحصیلی، حمید میرزاده

آمار بازدید: 374 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image