ارتباط مستقیم با 30762 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور شهریه دانشجویان به جیب مسئولان نمی رود/ دانشجویان دکتری پیام نور کمترین شهریه را می پردازند (1 مهر 92)

شهریه دانشجویان به جیب مسئولان نمی رود/ دانشجویان دکتری پیام نور کمترین شهریه را می پردازند (1 مهر 92)

مشاور رئیس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه شهریه دانشجویان این دانشگاه به جیب مسئولان نمی رود، گفت: از دانشجویان دکتری کمترین شهریه دریافت می شود.


به گزارش خبرگزاری مهر، شهاب افشار اردبیلی، گفت: شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور به جیب مدیران و کارمندان این سازمان نمی رود به خزانه دولت واریز می شود و حق بیت المال است. اینکه سیستم مالی دانشگاه پیام نور طوری طراحی شده که حتی یک ریال بدهی را هم محاسبه می کند نشان دهنده دقت محاسبات مالی و عدم تضییع حق بیت المال است.

وی ادامه داد: عدم پرداخت هزینه تحصیلی از سوی دانشجو به هر مبلغی که باشد نشان دهنده تاخیر در انجام تکلیف از سوی آن دانشجوست و هر خسارتی که متحمل شود متوجه عمل خود اوست.

اردبیلی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور با انتشار خبر "بدهی یک ریالی" به تمام مردم ایران و مخاطبان دانشگاه نشان داد که حتی یک ریال هم از حق کسی ضایع نمی شود و حق بیت المال را ادا می کند، اظهار داشت: سازمان بازرسی کل کشور به عنوان یک نهاد حراستی و حفاظتی در طول 4 سال گذشته بیشترین بازرسی مالی را به نسبت دانشگاه های دیگر از دانشگاه پیام نور داشته و دانشگاه پیام نور ضمن همکاری و مساعدت با این نهاد مردمی از تمامی بازرسی های این نهاد سربلند بیرون آمده و در حال حاضر پرونده های موجود در سازمان بازرسی کل کشور که مربوط به پیام نور بوده، تقریبا به صفر رسیده است.

اردبیلی اضافه کرد: مطالب عنوان شده در خصوص " بدهی یک ریالی دانشجوی دانشگاه پیام نور " نه تنها نشان دهنده ضعف نیست بلکه نشان دهنده نقطه قوت این دانشگاه است به هر حال دانشگاه پیام نور به این وسیله ثابت کرد که حتی یک ریال از حق بیت المال را محاسبه کرده و به خزانه واریز می کند اما آیا کسانی که در انتشار این خبر و سیاهنمایی دانشگاهی که خدمات ارزنده ای به دانشجویان و مردم فهیم ایران ارائه داده است، اهتمام می ورزند می توانند پاسخگوی پول بیت المال برای هر ثانیه پخش تلویزیونی که میلیونها تومان هزینه در بردارد ، باشند؟

وی در بخش دیگری از سخنانش با عنوان اینکه متاسفانه هجمه هایی از سوی برخی افراد به صورت هدفمند و متمرکز در حال انجام است، گفت: این هجمه ها عموما بی اساس و صرفا برای سیاهنمایی دانشگاه پیام نور صورت می گیرد.

افشار در مورد بحث افزایش شهریه دوره دکتری که اخیرا در رسانه ها به آن پرداخته شده، اظهار داشت: افزایش شهریه در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در برخی رشته ها بین ده تا 15 درصد اعمال شده و در بعضی از رشته ها حتی تا 7 درصد نیز کاهش داشته ایم.

به گفته این مقام مسئول دانشگاه پیام نور، در مورد افزایش شهریه دوره دکترا نیز افزایش مبلغ شهریه مصوبه وزارت علوم بوده و این افزایش صرفا مختص به ورودی های سال 92 است. ضمن اینکه دانشگاه پیام نور 25 درصد یعنی 10 میلیون تومان زیر قیمت مصوب وزارت علوم از دانشجویان دوره دکترا اخذ می کند.

کلمات کلیدی: شهریه دانشجویان، شهریه دانشجویان پیام نور، دانشجویان دکتری پیام نور، کمترین شهریه، شهریه دانشجویان دکتری پیام نور

آمار بازدید: 266 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image