ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تمدید مهلت ارسال آثار به بیستمین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی (2 مهر 92)

تمدید مهلت ارسال آثار به بیستمین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی (2 مهر 92)

مهلت ارسال آثار به بیستمین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی چهارمین دوره کتاب سال قرآنی دانشجویان و دومین دوره انتخاب کتاب الکترونیک دانشجویی تا 10 مهرماه سال جاری تمدید شد.


به گزارش خبرگزاری مهر، بیستمین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می شود. در بخش اصلی آثار دانشجویان کلیه رشته‌ها اعم از گروه علوم پایه، علوم کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری، فنی و مهندسی، علوم پزشکی و دامپزشکی و علوم انسانی و در بخش ویژه آثار منتشر شده با موضوعات حماسه سیاسی‌-‌‌اقتصادی، قرآن و علوم، اشتغال و کارآفرینی و گردشگری داوری می‌شوند.

شرایط شرکت در این فراخوان ضروری بودن همزمانی دوره تحصیل دانشجو با زمان چاپ و انتشار اثر، دارا بودن مشخصات عمومی کتاب برای اثر منتشر شده و ارسال دو جلد از آثار که در سال‌های 91 یا 92 منتشر شده، و همچنین ارایه مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هولوگرام مربوطه برای کتاب‌های الکترونیک است.

همچنین در بخش مربوط به کتاب‌های قرآنی، انتشار کتاب از سال 89 به بعد و در بخش ترجمه کتاب، الزام مترجم به ارسال کپی متن اصلی اثر به دبیرخانه جشنواره از شرایط ارسال آثار است.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان انتشارت جهاد دانشگاهی، ناشران نیز می‌توانند مستقیما آثار دانشجویی را به دبیرخانه کتاب سال دانشجویی ارسال کنند و از ناشرانی که بیشترین مشارکت را در انتشار آثار دانشجویی داشته‌اند تقدیر خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی جشنواره به آدرس www.isba.ir مراجعه کنند. ارسال دو جلد از اصل اثر به همراه فرم ثبت نام اینترنتی به دبیرخانه جشنواره ضروری است.

شرکت‌کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان فخررازی، خیابان شهدای ژاندرمری، پلاک 72، سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی مراجعه یا با شماره تلفن 66952727 تماس بگیرند.

کلمات کلیدی: تمدید مهلت ارسال آثار، بیستمین دوره جشنواره کتاب، کتاب سال دانشجویی، کتاب سال دانشجویی، کتاب سال قرآنی دانشجویان، انتخاب کتاب الکترونیک دانشجویی

آمار بازدید: 606 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image