ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه غیر انتفاعی اختصاص یارانه 28 میلیاردی غذا برای موسسات غیرانتفاعی (3 مهر 92)

اختصاص یارانه 28 میلیاردی غذا برای موسسات غیرانتفاعی (3 مهر 92)

معاون وزیر و رئیس سازمان دانشجویان گفت: مبلغ 28 میلیارد تومان برای یارانه غذای مؤسسات غیرانتفاعی وجود دارد که در بهمن و اسفند ماه هر سال به این مؤسسات پرداخت می‌شود.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمود ملاباشی معاون وزیر و رئیس سازمان دانشجویان در گردهمایی رؤسای مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی درباره اختصاص سهمیه بیشتر بورس به مؤسسات غیرانتفاعی گفت: این موضوع از 3 سال پیش در شورای بورس تعیین شد که مؤسسات غیرانتفاعی هر تعداد دانشجویی که برای خدمت آینده به این مؤسسات معرفی کنند با حمایت 50 درصدی مالی از سوی سازمان دانشجویان مواجه می‌شوند. تعداد افراد معرفی شده نیز محدودیتی ندارد و مؤسسات به هر اندازه‌ای که بخواهند می‌توانند در این زمینه معرفی بورسیه داشته باشند.

وی افزود: همچنین مربی‌هایی که تاکنون برای بورسیه به دانشگاه‌های دولتی از سوی غیر انتفاعی‌های معرفی شده بودند با بیشترین موافقت روبرو شدند و شاید تنها یک درصد آنها به مؤسسات معرفی نشده باشند.

رئیس سازمان دانشجویان با اشاره به یارانه غذایی مؤسسات غیر انتفاعی تأکید کرد: در سال 92 یارانه غذایی در بودجه دانشگاه‌های دولتی گنجانده شده و صندوق رفاه دانشجویان بودجه‌ای نداشته که به آنها اختصاص دهد.

وی ادامه داد: با این وجود سهم مؤسسات غیرانتفاعی از یارانه غذایی دولتی 28 میلیون تومان است که همه ساله در بهمن و اسفند ماه به آنها پرداخت می‌شود با این وجود برای رفع مشکلات موجود با هماهنگی سرپرست وزارت علوم مقرر شده که این مبلغ از سایر بودجه‌های جاری به مؤسسات پرداخت شده و در بهمن و اسفند ماه جایگزین شود.

ملاباشی همچنین درباره وام‌های شهریه اختصاص پیدا کرده به دانشجویان مؤسسات غیرانتفاعی اذعان داشت: وام‌های شهریه کمتر نشده و چتر پوششی وام‌های شهریه با افزایش 20 درصدی روبرو بوده است.

وی در پایان تأکید کرد: همچنین 10 مؤسسه جدید غیرانتفاعی که به تازگی به دانشگاه ارتقاء پیدا کرده‌اند نیز این مجوز را گرفته‌اند که کمیته انضباطی کمیته موارد خاص را به صورت مجزا راه‌اندازی کند.

کلمات کلیدی: موسسات غیرانتفاعی، یارانه موسسات غیرانتفاعی، یارانه، یارانه غذا، یارانه غذای مؤسسات غیرانتفاعی، مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی

آمار بازدید: 403 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image