ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی پذیرش دانشجوی خارجی در دانشکده دندانپزشکی همدان (3 مهر 92)

پذیرش دانشجوی خارجی در دانشکده دندانپزشکی همدان (3 مهر 92)

رییس دانشکده دندانپزشکی همدان گفت: درصد قبولی دستیاران دندانپزشکی معرفی شده به بورد در سال‌ جاری 90 درصد است.


به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه همدان، دکتر محسن دالبند با اشاره به مراحل دریافت درجه تخصص در دندانپزشکی، اظهارکرد: هر دندانپزشک بعد از گذراندن مرحله تخصصی موظف است در دو روز و در دو مرحله در امتحانات کتبی و آزمون شفاهی شرکت کند.



وی با بیان اینکه آزمون شفاهی امسال دندانپزشکی به صورت آسکی بود، افزود: قبولی کتبی دانش‌آموختگان امسال 100 درصد و قبولی کتبی و شفاهی 90 درصد بود.



وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید دانشجوی خارجی در این دانشگاه پذیرش می‌شوند، گفت: در حال مذاکره با کشور‌های اطراف مانند اقلیم کردستان عراق و تاجیکستان هستیم تا دانشجوی خارجی جذب کنیم.



دالبند با اشاره به اینکه کشور ما از لحاظ امکانات آموزشی و برخورداری از متخصصان توانمند در شرایط مطلوب قرار دارد، اظهارکرد: مسائل فرهنگی و رفاهی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دانشجویان مورد توجه است تا آنان به بالندگی برسند.



وی با تأکید بر فراهم بودن امکانات آموزشی و تحقیقاتی، تصریح کرد: باید انگیزه‌ دانشگاهیان قوی‌تر شود تا افراد با شرایط بهتری ادامه تحصیل دهند.



وی با اشاره به راه‌اندازی کلینیک ویژه دندانپزشکی گفت: کلینیک ویژه دندانپزشکی بزودی بیمار می‌پذیرد و هم‌اکنون در حال تعیین کارکنان و عقد قرارداد با برخی شرکت‌ها هستیم.


کلمات کلیدی: پذیرش دانشجوی خارجی، دانشکده دندانپزشکی همدان، دندانپزشکی، پذیرش دانشجوی دندانپزشکی، درصد قبولی دستیاران دندانپزشکی

آمار بازدید: 584 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image