ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی حل مشکل نیروهای بلاتکلیف آموزش و پرورش، بزودی (3 مهر 92)

حل مشکل نیروهای بلاتکلیف آموزش و پرورش، بزودی (3 مهر 92)

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نیروهایی از قبل در آموزش و پرورش وجود دارند که بلاتکلیف هستند، گفت: به زودی بر اساس تکلیفی که قانون بر عهده وزارتخانه گذاشته، این نیروها تعیین و تکلیف خواهند شد.




علی اصغر فانی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره نحوه استخدام در آموزش و پرورش و آخرین وضعیت نیروهای بلاتکلیف این وزارتخانه، افزود: تعدادی از نیروها از قبل در آموزش و پرورش وجود دارند که قانون تکلیفی را برای آموزش و پرورش مشخص کرده و ما مکلف به اجرای آن قانون هستیم.



وی افزود: بیش از یک سال مهلت داریم که این نیروها را تعیین و تکلیف کنیم که برنامه‌ آنها در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.



فانی با بیان اینکه برای سال تحصیلی 93-92 حتی یک نیروی جدید به آموزش و پرورش اضافه نشده است، ادامه داد: به طور جدی پیگیر این موضوع هستیم که کسی به این شیوه‌ها وارد آموزش و پرورش نشود، چرا که این گونه اقدامات روش مناسبی برای تامین نیرو در آموزش و پرورش نیست.



سرپرست وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: نیروی انسانی آموزش و پرورش باید از طرق رسمی گزینش و انتخاب و پس از طی آموزش‌های لازم، وارد آموزش و پرورش شوند. بر همین اساس امسال کسری نیروهای انسانی را در سراسر کشور از طریق فرهنگیان شاغل تامین کردیم و به هیچ وجه نیروی جدیدی که دوره‌های آموزشی را ندیده باشد، وارد آموزش و پرورش نکردیم و نخواهیم کرد که این سیاست به صورت جدی ادامه خواهد داشت.



وی اضافه کرد: برای آن دسته از نیروهای آموزش و پرورش که از قبل در آموزش و پرورش به سر می‌برند و در حال حاضر بلاتکلیف هستند، پیگیری‌های لازم در دستور کار قرار دارد که پس از مشخص شدن، اعلام خواهیم کرد.



فانی درباره کمبود مربیان بهداشت که یکی از دغدغه‌های آموزش و پرورش در سال‌های اخیر بوده و علاوه بر وزیر سابق آموزش و پرورش، معاون سلامت نیز بارها آن را مطرح کرده است به ایسنا گفت: جذب مربی بهداشت یا هر برنامه دیگری که در آموزش و پرورش می‌خواهد انجام شود باید با زمینه‌سازی‌های قبلی باشد، چرا که باید نیروی انسانی و بودجه آن تامین شود و پس از تنظیم برنامه‌های عملیاتی، روند اجرایی آن در دستور کار قرار بگیرد.



سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: متاسفانه در این سال‌ها شاهد بودیم برخی از ایده‌های خوب در آموزش و پرورش به دلیل اینکه فاقد تمهیدات مقدمات بود و با عجله و شتاب انجام شده، مشکلات و معضلات فراوانی را ایجاد کرده است.

کلمات کلیدی: نیروهای بلاتکلیف آموزش و پرورش، آموزش و پرورش، سرپرست وزارت آموزش و پرورش

آمار بازدید: 644 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
ناشناس شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۱

سلام وخسته نباشیدامیدوارم وضعیت مربیان پیش دبستانی زودترمشخص بشه خداگواه همه مربیان تلاش میکنن ولی هیچ ارزشی برای مربیان پیش دبستانی قایل. نیستندازشماخواهش مندم رسیدگی فرماییدممنون میشم