ارتباط مستقیم با 30696 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور احداث 30800 مترمربع فضای آموزشی در دانشگاه پیام نور کردستان (4 مهر 92)

احداث 30800 مترمربع فضای آموزشی در دانشگاه پیام نور کردستان (4 مهر 92)

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان از احداث بیش از 30 هزار و 800 مترمربع فضای آموزشی و اداری در سطح مراکز و واحدهای 10گانه این دانشگاه تاکنون خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایوب مرادی پیش از ظهر امروز در جلسه رؤسای مراکز و واحدهای تابعه این دانشگاه با مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان مرکزی پیام نور کشور در سنندج، اظهار کرد: با نگاه ویژه مسئولان نظام اسلامی به استان کردستان شاهد روند بسیار سریع فعالیت مراکز آموزش عالی در این استان فرهنگ پرور بوده‌ایم و در این میان نیز دانشگاه پیام نور بیشترین پیشرفت را داشته است.

وی افزود: هم‌اکنون بیش از 23 هزار دانشجو در 10 مرکز و واحد تابعه این دانشگاه در کردستان مشغول به تحصیل بوده و به جرأت می‌توان گفت که دانشگاه پیام نور گام مهمی را در برقراری عدالت آموزشی در کردستان و مناطق محروم و دورافتاده این استان انجام داده است.

مرادی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 30 هزار و 800 مترمربع فضای آموزشی و اداری در استان کردستان در قالب مراکز و واحدهای 10گانه این دانشگاه به بهره‌برداری رسیده و بیش از 15 هزار و 900 مترمربع دیگر نیز با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال در دست احداث است.

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان تصریح کرد: احداث ساختمان آموزشی بانه با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال، ساختمان آموزشی سنندج با اعتباری بالغ بر 12میلیارد ریال، سوله ورزشی سنندج با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال و سوله ورزشی سقز با اعتباری بالغ بر 13میلیارد ریال از جمله مهمترین طرح‌هایی بوده که در دولت نهم و دهم در پیام نور کردستان اجرایی شده است.

مرادی افزود: مجتمع آموزشی، کارگاهی و آزمایشگاهی پیام نور سنندج در 5 هزار و 800 مترمربع زیربنا و اعتبار پیش بینی شده 50 میلیارد ریال و ساختمان فرهنگی بیجار شامل آمفی تئاتر و مسجد با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال از جمله مهمترین طرح های در دست احداث پیام نور کردستان است که امیدواریم با مساعدت و نگاه ویژه سازمان مرکزی و مسئولان استانی این مهم نیز هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت در کردستان به معنای استفاده درست از منابع در اختیار بوده و خوشبختانه این مهم در دانشگاه پیام نور کردستان و مراکز و واحدهای تابعه این دانشگاه کاملا نمایان است.

گفتنی است در ادامه این جلسه رؤسای مراکز و واحدهای تابعه پیام نور کردستان مواردی همچون تأمین نیروی انسانی، اضافه کار کارکنان، تأمین اعتبارات مورد نیاز در حوزه‌‌های آموزشی، پژوهشی، ورزشی و خدماتی، تکمیل ساختمان آموزشی سنندج و سروآباد، تأمین اعتبار مورد نیاز در خصوص انشعابات و زیرساخت‌های خدماتی، کمک به هسته‌های رباتیک و کارآفرینی، تبدیل واحد بانه به مرکز دانشگاهی و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز پیام نور کامیاران را مطرح کردند.

کلمات کلیدی: دانشگاه پیام نور کردستان، اخبار جدید دانشگاه پیام نور کردستان، فضای آموزشی دانشگاه پیام نور کردستان

آمار بازدید: 369 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image