ارتباط مستقیم با 30770 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تجمیع دانشگاه خواجه نصیر فعلا منتفی است (8 مهر 92)

تجمیع دانشگاه خواجه نصیر فعلا منتفی است (8 مهر 92)

رییس دانشگاه خواجه نصیر با اشاره به خواست وزارت علوم مبنی بر پردیسی شدن دانشگاه‌ها، گفت: تجمیع دانشگاه خواجه نصیر فعلا منتفی است و برنامه‌یی در این زمینه نداریم.




مجید قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه قرار بر این بود که سال گذشته دانشگاه خواجه نصیر تجمیع شود، تصریح کرد: اما به نظر می‌رسد که نظر وزارت علوم بر این است که دانشگاه‌ها از تجمیع به سمت پردیس بروند و در حال حاضر این اتفاق نیز برای دانشگاه شریف و شهید بهشتی نیز افتاده است.



وی با بیان اینکه خواست دانشگاه خواجه نصیر برای تجمیع فعلا عملی نیست، اظهارکرد: در حال حاضر دانشگاه قصد دارد با گسترش پردیس شهید رضایی‌نژاد اقدامات مفیدی، برای بهبود اوضاع دانشگاه و توسعه آن انجام دهد.



رییس دانشگاه خواجه نصیر با بیان اینکه 3 پردیس در دانشگاه خواجه نصیر مشغول به فعالیت است، گفت: پردیس شهید قندی با دربرگرفتن دانشکده کامپیوتر، برق، شیمی و فیزیک در مرکز شهر واقع شده است.



قاسمی با اشاره به دانشکده‌های پردیس ملاصدرا، خاطرنشان کرد: در این پردیس ساختمان مرکزی و دانشکده‌های مکانیک، عمران، نقشه‌برداری و صنایع دانشگاه قرار دارد و دانشگاه خواجه نصیر برای توسعه پردیس‌های خود برنامه‌هایی را نیز در نظر گرفته است.

کلمات کلیدی: تجمیع دانشگاه خواجه نصیر، دانشگاه خواجه نصیر

آمار بازدید: 280 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image