ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تدوین طرح جامع دانشگاه علامه/ تغییر رویه دانشگاه در انجام پروژه های عمرانی (8 مهر 92)

تدوین طرح جامع دانشگاه علامه/ تغییر رویه دانشگاه در انجام پروژه های عمرانی (8 مهر 92)

معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی از تدوین طرح جامع دانشگاه خبر داد و گفت: از این پس اجرای تمام پروژه های عمرانی براساس طرح جامع دانشگاه اجرا خواهد شد .دکتر غلامعلی کارگر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت طرح های عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در چند سال گذشته فعالیت های عمرانی دانشگاه به صورت امانی انجام شده است یعنی دانشگاه به صورت مستقیم وارد ساخت و ساز شده و پروژه ها پیمانکار و ناظر نداشته است.


وی افزود: درحال حاضر برنامه دانشگاه این است که پروژه های عمرانی دانشگاه را از حالت امانی خارج کرده و به پیمانکار ارایه دهد.

معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: پروژه های عمرانی دانشگاه از جمله مسجد، سلف اساتید و کارمندان و دو دانشکده پروژه هایی هستند که باید مشکلات مربوط به آنها حل شده و برای ساخت به پیمانکار ارایه شود.

وی ادامه داد: پروژه مسجد و سلف اساتید و کارمندان به صورت امانی اجرا می شد که درحال حاضر کار را متوقف کرده ایم تا پیمانکار پروژه های مذکور مشخص شود. براساس سیاست جدید دانشگاه باید تمام پروژه ها از حالت امانی خارج شده و به وسیله پیمانکار اجرا شود.

معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی از دیگر طرح های اساسی دانشگاه به تدوین طرح جامع دانشگاه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر دنبال یک مشاور برای تدوین طرح جامع هستیم تا به وسیله آن طرح پروژه های دانشگاه را ساماندهی کنیم و تمام طرح ها و فعالیت ها براساس طرح جامع که ترسیم شده و مکان یابی هایی که انجام شده صورت گیرد.

کلمات کلیدی: طرح جامع، دانشگاه علامه، پروژه های عمرانی

آمار بازدید: 391 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image