ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی فارغ‌التحصیلی 804 نفر دانشجوی علمی‌کاربردی صنعت آب و برق گیلان (9 مهر 92)

فارغ‌التحصیلی 804 نفر دانشجوی علمی‌کاربردی صنعت آب و برق گیلان (9 مهر 92)

رئیس مرکز علمی‌کاربردی صنعت آب و برق گیلان گفت: از ابتدای راه‌اندازی این مرکز تاکنون 804 نفر در مقاطع کاردانی و کارشناسی فارغ‌التحصیل شده‌اند.


محمدنقی عرب‌زاده امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به فعالیت مرکز مذکور اظهار کرد: مرکز علمی‌کاربردی صنعت آب و برق گیلان در سال 81 و با پذیرش 20 نفر دانشجو در مقطع کاردانی آغاز به‌کار کرد.

وی درباره رشته‌های ارائه شده در این مرکز آموزشی، تصریح کرد: در ابتدای راه‌اندازی این مرکز تنها یک رشته با عنوان نرم‌افزار رایانه در مقطع کاردانی ارائه می‌شد و پس از آن رشته‌های حسابداری، برق قدرت، عمران ساختمان‌های آبی و .. نیز اضافه شد.

عرب‌زاده ادامه داد: در سال 90 نخستین دوره پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی انجام شد.

وی به رشته‌های ارائه شده در مقطع کارشناسی در مرکز علمی‌کاربردی صنعت آب و برق اشاره کرد و متذکر شد: جذب دانشجو در مقطع کارشناسی در رشته مهندسی تکنولوژی برق با گرایش شبکه‌های انتقال و توزیع انجام می‌شود.

عرب‌زاده درباره نحوه پذیرش دانشجو در این مرکز، خاطرنشان کرد: پذیرش دانشجو به صورت سهمیه شاغل و آزاد انجام می‌شود که در این مرکز پذیرفته‌شدگان شامل 70 درصد شاغلان و 30 درصد از سهمیه آزاد هستند.

به گفته وی، مرکز علمی‌کاربردی صنعت آب و برق در سال 90 به لحاظ ارائه خدمات آموزشی مرکز نمونه در بین مراکز علمی‌کاربردی گیلان انتخاب شد.

رئیس مرکز علمی‌کاربردی صنعت آب و برق گیلان، با بیان اینکه اکنون بالغ بر 270 نفر دانشجو در این مرکز مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: از این تعداد، 146 نفر در مقطع کاردانی و 124 نفر در دوره کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.

وی به نحوه جذب مدرسان در این مرکز اشاره کرد و یادآور شد: اساتید فعلی مرکز علمی‌کاربردی صنعت آب و برق گیلان از جمله مدرسان دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و متخصصان صنعت آب و برق استان هستند که تاکنون 80 نفر از آنها موفق به اخذ ID کارت تدریس شده‌اند.

عرب‌زاده افزود: ما در مرکز علمی‌کاربردی صنعت آب و برق گیلان در تلاش برای برگزاری چند رشته جدید و نوپا هستیم و این موضوع را در قالب طرحی با عناوین کاردانی برق با گرایش «سیم بنی‌کاردانی تعمیر توربین بادی» و دوره خدمات مشترکان در صنعت آب و برق به دانشگاه علمی‌کاربردی خواستار شده‌ایم که در صورت اعلام موافقت رشته‌های مذکور برای نخستین بار در کشور تدریس می‌شود.

وی صنعت آب و برق را یک صنعت زیرساختی در کشور خواند و خاطرنشان کرد: برای تقویت هر چه بیشتر این صنعت بزرگ نیازمند حضور نیروهای متخصص به منظور ارائه خدمات بهتر در جامعه هستیم و این مهم تنها از طریق آموزش نیرو حاصل می‌شود.

کلمات کلیدی: دانشجوی علمی‌کاربردی، علمی کاربردی صنعت آب و برق گیلان، مرکز علمی‌کاربردی صنعت آب و برق گیلان

آمار بازدید: 314 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image