ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار رتبه‌بندی مراکز کارآفرینی در کشور انجام شد/ انتخاب ۹ مرکز کارآفرینی (13 مهر 92)

رتبه‌بندی مراکز کارآفرینی در کشور انجام شد/ انتخاب ۹ مرکز کارآفرینی (13 مهر 92)

رتبه‌بندی مراکز کارآفرینی در کشور انجام شد و در ارزیابی‌های انجام شده در دفاتر کارآفرینی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ۹ مرکز برتر کارآفرینی تعیین شدند.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، زرندی معاون تجاری‌سازی، ارتباط با صنعت و کارآفرینی این سازمان گفت: در سال 91 با ارزیابی‌های انجام شده در میان دفاتر کارآفرینی دانشگاه‌ها و مؤسسات و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی وزارت علوم، 9 مرکز به عنوان مراکز برتر کارآفرینی وزارت علوم تحقیقات و فناوری انتخاب شدند.

وی افزود: براساس رتبه‌بندی، مرکز کارآفرینی کاشان، مازندران، علوم اقتصادی، صنعتی شریف، تبریز، شیراز، علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، صنعتی کرمانشاه و دانشگاه شاهد از مراکز برتر کارآفرینی وزارت علوم به شمار می‌روند.

زرندی با اشاره به جمع‌بندی عملکرد مراکز کارآفرینی کشور در سال گذشته، گفت: با توجه به ارزیابی عملکرد 122 مرکز کارآفرینی دانشگاه‌های کشور در سال 91 و مقایسه آنها با یکدیگر، رتبه‌بندی‌هایی در این مراکز انجام شده‌است.

وی افزود: در سال گذشته در این مراکز 213 همایش و سمینار کارآفرینی، 513 کلاس آموزشی کارآفرینی، 53 خبرنامه، 303 کارگاه آموزشی و 27 جشنواره کارآفرینی در 27 استان با هماهنگی دبیرخانه مرکزی کارآفرینی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران انجام شده‌است.

معاون تجاری‌سازی، ارتباط با صنعت و کارآفرینی، اظهار داشت: براساس بخش‌نامه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، ارزیابی مراکز کارآفرینی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور بر عهده سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران است و بر همین اساس این دفتر اقدام به تقسیم‌بندی مناطق شش‌گانه در کشور کرده ‌است.

زرندی با اشاره به افزایش مراکز کارآفرینی در کشور، گفت: از سال 85 که زمان شروع به کار دفتر کارآفرینی در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران است، تعداد این مراکز از 15 به 122 مرکز افزایش یافته‌است.

وی افزود: فعالیت‌های ترویجی با تشکیل جلسات کارآفرینی استان‌ها، برگزاری جشنواره‌ کارآفرینی در استان‌ها، ارتباط با صندوق‌های کارآفرینی، انتشار مجلات، کتب و نشریات مرتبط، برگزاری سمینارها و همایش‌ها و دیگر فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی از جمله شاخص‌های ارزیابی مراکز برتر به شمار می‌رود.

کلمات کلیدی: رتبه‌بندی مراکز کارآفرینی،مرکز کارآفرین، کارآفرینی، اشتغال زایی

آمار بازدید: 291 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image