ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه راه‌اندازی دفتر بنیاد ملی نخبگان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر (13 مهر 92)

راه‌اندازی دفتر بنیاد ملی نخبگان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر (13 مهر 92)

رییس اداره استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی امیرکبیر از راه‌اندازی دفتر بنیاد نخبگان در این دانشگاه خبر داد.




به گزارش سرویس«دانشگاهی» ایسنا، طاهره سیدنا - رییس اداره استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این خصوص گفت: با هماهنگی ریاست دانشگاه و مسئولان بنیاد ملی نخبگان دفتر این بنیاد از 20 خردادماه در دانشگاه راه اندازی شده است.



وی بیان داشت: دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای احراز شرایط نخبگی خود می‌توانند به دفتر بنیاد ملی نخبگان در دانشگاه مراجعه کرده و از طریق این دفتر مراحل عضویت در بنیاد ملی نخبگان را پیگیری کنند.



رییس اداره استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی امیرکبیر اضافه کرد: همچنین دانشجویان این دانشگاه که به عنوان نخبه در بنیاد ملی نخبگان انتخاب شده‌اند نیز می‌توانند برای استفاده از تسیهلات بنیاد نخبگان به دفتر این بنیاد در دانشگاه مراجعه کرده و مراحل کار خود را در این دفتر پیگیری کنند.



سیدنا بیان داشت: دفتر بنیاد ملی نخبگان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر از طریق اینترنت به سامانه بنیاد ملی نخبگان متصل است و دانشجویان می‌توانند نتایج پیگیری‌های خود را از این دفتر دریافت کنند.



وی با بیان اینکه نخبگان زیادی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تحصیل می‌کنند، تصریح کرد: با راه اندازی دفتر نخبگان در این دانشگاه بستری فراهم شده تا دانشجویان وقت کمتری را برای پیگیری مسائل خود در بنیاد ملی نخبگان صرف کنند.



رییس اداره استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی امیرکبیر، گفت: این دفتر کمک می‌کند تا دانشجویان نخبه با آرامش و اطمینان بیشتری بتوانند به تحصیل خود ادامه دهند.

کلمات کلیدی: دفتر بنیاد ملی نخبگان، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، اداره استعدادهای درخشان، نخبگان

آمار بازدید: 319 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image