ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور تحصیل 6500 دانشجو در دانشگاه پیام‌نور بیرجند (20 مهر 92)

تحصیل 6500 دانشجو در دانشگاه پیام‌نور بیرجند (20 مهر 92)

رئیس دانشگاه پیام‌نور بیرجند گفت: در حال حاضر 6 هزار و 500 دانشجو در 100 رشته در دانشگاه پیام‌نور بیرجند مشغول به تحصیل هستند.


به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن حسنی ظهر امروز در جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی اظهار داشت: دانشگاه پیام‌نور مرکز بیرجند بزرگترین مرکز دانشگاهی پیام‌نور در خراسان جنوبی است.

وی با بیان این‌که تحصیل در دانشگاه و دبیرستان با یکدیگر متفاوت است، ادامه داد: تحصیل در دانشگاه اجبار نبوده بلکه اختیاری است و نیاز به سعی و تلاش دارد.

دانشجویان قوانین دانشگاه پیام‌نور را در سایت رصد کنند

رئیس دانشگاه پیام‌نور بیرجند با بیان این‌که دانشجویان می‌توانند با سعی و تلاش سه تا 2,5 ساله از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شوند، تصریح کرد: دانشجویان باید با مراجعه به سایت این دانشگاه قوانین آموزشی را هر ساله رصد کنند.

حسنی با اشاره به شعار این دانشگاه مبنی بر این‌که آموزش برای همه، همه ‌جا و همه وقت است، اظهار داشت: هر گروه سنی می‌تواند در این دانشگاه پذیرش و مشغول به تحصیل شود.

وی با بیان این‌که این دانشگاه در سال 1368 تاسیس شده است، یادآور شد: دانشگاه پیام‌نور مرکز بیرجند دارای 6 هزار و 500 دانشجو در بیش‌ از 100 رشته است.

انتخاب 24 واحد درسی با کسب معدل بالاتر از 17

رئیس دانشگاه پیام‌نور بیرجند افزود: پذیرش در این دانشگاه به صورت آزمونی و بدون آزمون است.

حسنی به دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور اشاره کرد و متذکر شد: دانشجو با انتخاب 2 یا سه درس و کسب نمره قبولی از آن‌ها جزو دانشجویان ترم دوم محسوب می‌شود.

وی با بیان این‌که دانشجویان با معدل 17 به بالا با رعایت پیش‌نیاز می‌توانند 24 واحد درسی انتخاب کنند، خاطرنشان کرد: دانشجویان با معدل زیر 12 مشروط بوده و تنها می‌توانند 14 واحد درسی را انتخاب کنند.

کلمات کلیدی: تحصیل 6500 دانشجو، دانشگاه پیام‌نور بیرجند، انتخاب 24 واحد درسی با کسب معدل بالاتر از 17، قوانین دانشگاه پیام‌نور، پیام‌نور بیرجند

آمار بازدید: 383 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image