ارتباط مستقیم با 30645 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور 2 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور همدان تحصیل می‌کنند (22 مهر 92)

2 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور همدان تحصیل می‌کنند (22 مهر 92)

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد گفت: در دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد 2 هزار نفر دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ ارشد تحصیل می‌کنند.


فرزاد راه‌پیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با بیان اینکه 2 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد در حال تحصیل هستند، اظهار داشت: امسال نیز 250 نفر دانشجو در مقطع کارشناسی به عنوان ورودی جدید داشتیم.

وی اضافه کرد: در این دانشگاه 18 رشته با 22 گرایش در مقطع کارشناسی تدریس می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد با بیان اینکه دانشجویان ورودی جدید در حال ثبت‌نام، حذف و اضافه واحدهای درسی هستند، تصریح کرد: در هفته آینده جشن دانشجویان ورودی جدید را برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح زوج و فرد بودن در دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد، گفت: این طرح از ترم پاییز امسال در مرکز این دانشگاه در حال اجرایی شدن است که در درازمدت به نفع دانشجو و دانشگاه است.

راه‌پیمایی با بیان اینکه طرح زوج و فرد بودن ترم دارای نواقصی است که در طی دو سال آینده قابل حل شدن است، خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح از هزینه‌های بی‌رویه در دانشگاه جلوگیری خواهد شد.

وی در ادامه به سوله ورزشی چندمنظوره در حال ساخت اشاره کرد و افزود: این سوله با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه برگزاری اجرای مناقصه مرحله دوم است که اعتبار و ردیف ملی نیز دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد از راه‌اندازی مهد کودک در دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد خبر داد و گفت: برای رفاه حال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه در محیط دانشگاه، مهد کودکی را برای نگهداری فرزندان آنان راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی در پایان از درخواست پیگیری ایجاد پنج رشته جدید در دانشگاه خبر داد و گفت: ایجاد این رشته‌ها در وزارت علوم و تحقیقات مطرح شده که در حال پیگیری است.

کلمات کلیدی: دانشجو، دانشگاه پیام نور همدان، دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد

آمار بازدید: 508 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image