ارتباط مستقیم با 30730 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تاسیس رشته‌های جدید دکتری و ارشد در دانشگاه آزاد نیشابور (24 مهر 92)

تاسیس رشته‌های جدید دکتری و ارشد در دانشگاه آزاد نیشابور (24 مهر 92)

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور گفت: این واحد دانشگاهی تلاش زیادی برای تاسیس رشته‌های جدید در دوره کارشناسی ارشد کرده و رشته‌هایی در منطقه به تصویب رسیده است، البته به‌زودی شاهد راه‌اندازی رشته‌های جدید به‌ ویژه در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد هستیم.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان، دکتر جعفر سعیدی افزود: این دانشگاه به‌ لحاظ قبولی دانش‌آموختگان در مقاطع تحصیلات تکمیلی و دکتری دانشگاهی موفق محسوب می‌شود.



وی با تاکید بر اینکه این دانشگاه برای ارتقای کیفی و کمی خود برنامه‌های زیادی در دست اقدام دارد، تصریح کرد: در این راستا می‌توان به تجهیز آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها، کلاس‌های درسی و جذب استادان و اعضای هیات علمی مجرب اشاره کرد.



سعیدی با اشاره به تحصیل بیش از 6500 دانشجو در 97 رشته مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی، اظهارکرد: همچنین 350 نفر از استادان به‌ صورت تمام وقت و حق‌التدریس مشغول به همکاری در این دانشگاه هستند و در سال جاری نیز 1500 نفر دانشجوی جدید جذب شدند که تعداد 900 نفر آنان با آزمون و بیش از650 نفر بدون آزمون بوده‌اند.



رییس دانشگاه آزاد واحد نیشابور با اشاره به این‌که این دانشگاه در سال 1364 با سه رشته و تعداد 150 دانشجو راه‌اندازی شده است، تاکید کرد: در حال حاضر 55 هزار و 163 مترمربع زیربنای آموزشی و پژوهشی، کارگاهی، رفاهی و فرهنگی است و بیش از 18 هزار نفر فارغ‌التحصیل داشته‌ است.


کلمات کلیدی: رشته‌های جدید دکتری، ارشد در دانشگاه آزاد نیشابور، دانشگاه آزاد نیشابور، ارشد دانشگاه آزاد نیشابور، کارشناسی ارشد آزاد

آمار بازدید: 509 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image