ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار زبان هشتاد و دومين دوره آزمون زبان انگليسي تولیمو فردا برگزار می شود (24 مهر 92)

هشتاد و دومين دوره آزمون زبان انگليسي تولیمو فردا برگزار می شود (24 مهر 92)

هشتاد و دومين آزمون بان انگليسي پيشرفته (Tolimo:E-A2013) فردا پنجشنبه 25 مهرماه در شهرهاي تهران و كيش برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار مهر، كارت ورود به جلسه اکنون بر روی سايت سازمان سنجش آموزش كشور به آدرس www.sanjesh.org در دسترس داوطلبان قرار دارد و شركت‌كنندگان در آزمون می توانند با وارد كردن اطلاعات ثبت‌نامي شامل شماره پرونده و كد رهگيري و يا نام و نام‌خانوادگي، سال تولد و شماره ملي خود نسبت به پرينت كارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

داوطلبان می توانند در صورت بروز اشكال در تهيه پرينت از كارت ورود به جلسه آزمون و يا مشاهده مغايرت در اطلاعات مندرج در كارت ورود به جلسه آزمون با اطلاعات ثبت‌نامي، از ساعت 8 تا 12 صبح و 14 تا 17 بعدازظهر روز چهارشنبه 24 مهرماه با در دست داشتن كارت شناسايي معتبر و 2 قطعه عكس به نماينده اين سازمان مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي كارت خود اقدام کنند.

حوزه تهران: دانشكده آمار و انفورماتيك سازمان سنجش آموزش كشور – تهران، خيابان انقلاب، ضلع شمال غربي ميدان فردوسي، كوچه شاهرود.

حوزه جزيره كيش: پرديس بين‌الملل كيش دانشگاه صنعتي شريف: جزيره كيش، ميدان اميركبير، ساختمان آموزش، لاين B، مركز زبان - اتاق

کلمات کلیدی: آزمون زبان انگليسي تولیمو، آزمون زبان، آزمون انگليسي تولیمو، تولیمو، www.sanjesh.org، آزمون بان انگليسي پيشرفته، Tolimo

آمار بازدید: 482 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image