ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد پروژه‏های دانشگاه آزاد فیروزکوه به زودی بهره ‏برداری می‏شود (30 مهر 92)

پروژه‏های دانشگاه آزاد فیروزکوه به زودی بهره ‏برداری می‏شود (30 مهر 92)

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پروژه‏های دانشگاه آزاد فیروزکوه که هم‏اکنون در دست اجراست، به زودی بهره‏برداری می‏شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، محسن هاشمی، ضمن حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه از پروژه‎های عمرانی این واحد بازدید به عمل آورد.

در این بازدید چند ساعته، از نزدیک شماری از عوامل اجرایی پروژه‎ها و ریاست و معاونان اداری مالی و عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه و تنی چند از پرسنل این واحد با معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفت‎وگو کردند.

هاشمی ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت پروژه‎ها و وضعیت ساخت و ساز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: با پیگیری مسئولان و رفع مشکلات موجود، دو پروژه باقی‎مانده نیز در آینده نزدیک پایان خواهد یافت.

وی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه بتواند در آینده به قطب علمی، آموزشی و پژوهشی شرق استان تهران تبدیل شود.

هاشمی در پایان این دیدار از همه مسئولان و دست‎اندرکاران گذشته و فعلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه که توانسته‎اند دانشگاه را به این مرحله شکوفایی برسانند، تجلیل کرد.

کلمات کلیدی: پروژه‏های دانشگاه آزاد فیروزکوه، پروژه، دانشگاه آزاد فیروزکوه، فیروزکوه

آمار بازدید: 294 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image