ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی دانشگاه امیرکبیر در 8 سال گذشته 40 رشته در مقطع کارشناسی تأسیس کرده است (1 آبان 92)

دانشگاه امیرکبیر در 8 سال گذشته 40 رشته در مقطع کارشناسی تأسیس کرده است (1 آبان 92)

رئیس دانشگاه امیرکبیر با تشریح فعالیت‌های این دانشگاه در سال‌های گذشته گفت: دانشگاه امیرکبیر در 8 سال گذشته 40 رشته در مقطع کارشناسی تأسیس کرده است.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علیرضا رهایی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم تقدیر از فارغ‌التحصیلان دوره اول و دوم این دانشگاه با تشریح فعالیت‌های دانشگاه امیرکبیر در سال‌های اخیر، گفت: در حال حاضر 16 دانشکده، 32 پژوهشکده و مرکز تحقیقاتی و 26 واحد رشد و فناوری در دانشگاه امیرکبیر وجود دارد.

وی افزود: 5 هزار و 500 دانشجو در 35 رشته کارشناسی، 6 هزار و 200 دانشجو در 112 رشته کارشناسی ارشد، یک هزار و 200 دانشجو در 43 رشته دکتری در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

رهایی ادامه داد: در 8 سال گذشته 40 رشته جدید در مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تأسیس شده است و 16 قطب علمی در این دانشگاه فعال است.

رئیس دانشگاه امیرکبیر با اشاره به تحولات رخ داده در حوزه پژوهشی این دانشگاه گفت: در حال حاضر 16 طرح کلان ملی در دستور کار داریم که از آن جمله می‌توان به سفینه حامل موجود زنده، شبکه ملی اطلاعات کشور، منظومه ماهواره‌ها اشاره کرد و همچنین 2 طرح بزرگ ماهواره آت‌ست و ابررایانه ملی در دانشگاه به بهره‌برداری رسیده است.

وی گفت: این تحولات سبب شده تا دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای نخستین بار در سال گذشته با رتبه 357 جزو 500 دانشگاه برتر دنیا قرار بگیرد و در 8 سال گذشته تعداد مقالات محققان این دانشگاه نیز از 340 به بیش از 20 هزار مقاله رسیده است.

کلمات کلیدی: دانشگاه امیرکبیر، رشته های تحصیلی دانشگاه امیرکبیر، تاسیس رشته تحصیلی، رشته، مقطع کارشناسی، رشته های تحصیلی مقطع کارشناسی

آمار بازدید: 374 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image