ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی ایجاد 9 مرکز ملی آزمون در دانشگاههای علوم پزشکی و سنجش مهارت دانش آموختگان پزشکی (5 آبان 92)

ایجاد 9 مرکز ملی آزمون در دانشگاههای علوم پزشکی و سنجش مهارت دانش آموختگان پزشکی (5 آبان 92)

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به آمایش سرزمین دانشگاه های علوم پزشکی از ایجاد 9 مرکز ملی آزمون در سطح کشور برای ارزیابی مهارت دانش آموختگان علوم پزشکی خبر داد.


دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس طرح آمایش سرزمین دانشگاه های علوم پزشکی در 9 قطب کشوری تقسیم بندی می شوند و از آنجایی که باید برای سنجش مهارت دانش آموختگان علوم پزشکی یک راهکار ایجاد شود، این راهکار در قالب همین قطب بندی اجرایی می شود.

وی افزود: بر اساس آیین نامه ها، یک دانش آموخته پزشکی باید 150 مهارت اصلی را فراگرفته باشد و به منظور سنجش این مهارت باید آزمون پس از اینترنی یا کارورزی برای دانشجو برگزار شود که میزان مهارت فرد مشخص شود.

ضیایی تاکید کرد: برگزاری آزمون پست اینترنی یا پس از کارورزی در برنامه وزارت بهداشت قرار دارد و به زودی عملیاتی می شود.

وی یادآور شد: برای اجرای این آزمون، 9 مرکز ملی آزمون در کشور دایر می شود که دانشگاه های علوم پزشکی بر اساس قطب بندی خود، از دانش آموختگان خود آزمون بگیرند.

کلمات کلیدی: مرکز ملی آزمون، دانشگاههای علوم پزشکی، سنجش مهارت، دانش آموختگان پزشکی، پزشکی، آمایش سرزمین دانشگاه های علوم پزشکی

آمار بازدید: 293 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image