ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد 99 درصد درآمدهای دانشگاه آزاد تکیه بر شهریه دانشجویان دارد (5 آبان 92)

99 درصد درآمدهای دانشگاه آزاد تکیه بر شهریه دانشجویان دارد (5 آبان 92)

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه به طور میانگین از هر دو خانواده ایرانی، حداقل یک فرزند دانشجو در دانشگاه آزاد وجود دارد، گفت: 99 درصد درآمدهای دانشگاه تکیه بر شهریه دانشجویان دارد.




به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، دکتر حمید میرزاده در نشست مسئولان حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد با بیان اینکه در همه حوزه‌ها قصد داریم توسعه کیفی را سرلوحه امور برنامه‌ای و اجرایی خود قرار دهیم، اظهار کرد: به ویژه در حوزه علوم پزشکی هم در بخش آموزش و هم پژوهش قصد کیفی سازی داریم چرا که مورد نیاز مردم است و باید به آن توجه مضاعف کرد.



وی پیوستن دکتر باقر لاریجانی به دانشگاه آزاد را یکی از دستاوردهای زودرس خود در سمت سرپرستی دانشگاه آزاد دانست و اظهار کرد: این دانشگاه حاصل زحمات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و دکتر جاسبی است و به جاست که در هر محفلی که هستیم از دکتر جاسبی که سهم عمده‌ای در توسعه آموزش عالی کشور داشته است قدردانی کنیم.



سرپرست دانشگاه آزاد با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه آزاد بیش از چهار میلیون فارغ‌التحصیل و 1.6 میلیون دانشجو دارد تصریح کرد: به این ترتیب به طور میانگین هر دو خانواده ایرانی یک دانشگاه آزادی دارند.



میرزاده بخشی از تاثیرات مثبت افزایش فرهیختگی، آگاهی و شعور اقتصادی،‌اجتماعی و فرهنگی را مدیون تاسیس و توسعه دانشگاه آزاد دانست و تصریح کرد: مدیران قبل از ما از هیچ تلاشی دریغ نکردند اگر هم نواقصی وجود دارد به معنای انتقاد نیست. بلکه به این معنی است که ما همیشه احتیاج به بهبود و توسعه روش‌ها داریم.



میرزاده با بیان اینکه در این دوره عزم جدی ما در توسعه علوم پزشکی است گفت: در این زمینه پتانسیل خوبی در دانشگاه وجود دارد به طوری که پتانسیل این مجموعه در این زمینه به اندازه یک کشور معمولی است.



وی خاطرنشان کرد یکی از مشکلات دانشگاه آزاد با وجود همه دستاوردها این است که حدود 99 درصد درآمدها تکیه بر شهریه دانشجویان دارد این درحالی است که جمعیت جوان کشور رو به کاهش است و بسیاری از رشته‌ها به خصوص در تحصیلات تکمیلی از تقاضای خوبی برخوردار است بنابراین نباید به دنبال توسعه کمی رشته‌های کلاسیک برویم.


کلمات کلیدی: درآمدهای دانشگاه آزاد، شهریه دانشجویان، منبع اصلی درآمدهای دانشگاه آزاد، درآمد، شهریه دانشگاه آزاد، شهریه

آمار بازدید: 232 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image