ارتباط مستقیم با 30654 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه فرصت دانشجویان برای انجام امور بورسیه تا ۳۰ آبان/ هزینه یک میلیاردی برای هر دانشجوی بورسیه (7 آبان 92)

فرصت دانشجویان برای انجام امور بورسیه تا ۳۰ آبان/ هزینه یک میلیاردی برای هر دانشجوی بورسیه (7 آبان 92)

رئیس سازمان دانشجویان با بیان اینکه دانشجویان بورسیه تا ۳۰ آبان برای انجام امور مربوط به بورسیه فرصت دارند، گفت: پس از ۳۰ آبان، دانشجویان باید با وثیقه کارهای خود را انجام دهند، وثیقه نیز سند یا ضمانت دو کارمند است.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمود ملاباشی رئیس سازمان دانشجویان وزارت علوم در جمع خبرنگاران در رابطه با وضعیت مسمومیت دانشجویان دانشگاه شیراز، با بیان اینکه خداروشکر این مسئله تلفات جانی نداشته است، گفت: در حال حاضر اطلاع کافی از نتیجه کلی آزمایشات این مسمومیت ندارم.

وی افزود: دانشگاه‌ها وظیفه تأمین غذای دانشجویان را بر عهده پیمانکاران می‌گذارند و باید در قرارداد بین دانشگاه و پیمانکار مفادی برای وقوع چنین حوادثی قید شود، در واقع ما باید بتوانیم مسئولیت غذا را به عهده دانشجو بگذاریم.

رئیس سازمان دانشجویان وزارت علوم با بیان اینکه دانشجویان بورسیه که از امکانات کشور استفاده می‌کنند باید در این بهره مندی، تعهد خدمت بدهند، اظهار داشت: بانک مرکزی فقط ارزی را که از سوی وزارت علوم تعیین می‌شود تأمین کرده و دستور پرداخت آن را به بانک‌های ذیربط می‌دهد بنابراین گرفتن تعهد از دانشجویان بر عهده وزارت علوم است.

ملاباشی با بیان اینکه دانشجویان بورسیه برای اتمام کارهای خود تا 30 آبان فرصت دارند، گفت: پس از 30 آبان، دانشجویان باید با وثیقه کارهای خود را انجام دهند، وثیقه نیز باید یا سند باشد و یا دو نفر کارمند تضمین کنند که دانشجو بعد از اتمام تحصیلاتش به کشور باز می‌گردد.

وی با بیان اینکه وقتی ارز 2 هزار و 450 تومانی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد، باید در تامین آن به نوعی سهیم باشند، گفت: دانشجویان بورسیه حتما باید تضمین ملکی داشته باشند زیرا هر کدام از این دانشجویان بیش از یک میلیارد تومان برای کشور هزینه دارند.

رئیس سازمان دانشجویان وزارت علوم با بیان اینکه دانشجویان به اندازه ارزی که دریافت می‌کنند، موظف به خدمت برای کشور هستند، خاطر نشان کرد: دانشجویانی که تا دو ماه پیش ارز خود را دریافت کردند نیاز به تهیه وثیقه ندارند.

کلمات کلیدی: فرصت دانشجویان برای انجام امور بورسیه، انجام امور بورسیه، مهلت پایانی انجام امور بورسیه، دانشجوی بورسیه، هزینه یک دانشجوی بورسیه، بورس

آمار بازدید: 346 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image