ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اعلام شرایط خاص خوابگاه دوره شبانه دانشگاه تهران/ نحوه همکاری با دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد (11 آبان 92)

اعلام شرایط خاص خوابگاه دوره شبانه دانشگاه تهران/ نحوه همکاری با دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد (11 آبان 92)

مدیرکل کوی دانشگاه تهران گفت: دانشگاه تهران به دانشجویان شبانه خوابگاه ارایه نمی دهد تنها دانشجویان شبانه با شرایط خاص تا یک مدت مشخص می توانند از خوابگاه استفاده کنند.


دکتر موسی عنبری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: علاوه بر دانشجویان روزانه در صورت داشتن فضا تنها به یک گروه از دانشجویان شبانه خوابگاه ارائه می شود.

وی ادامه داد: فرزندان شاهد، فرزندان جانباز با درصد بالا، دانشجویان رتبه برتر و استعداد درخشان که در دوره شبانه تحصیل می کنند در صورتی که فضای خوابگاهی وجود داشته باشد تا یک مدت مشخصی می توانند از خوابگاه استفاده کنند.

مدیرکل کوی دانشگاه تهران افزود: علاوه بر این دانشجویان، دانشجویان شبانه ای که تحت پوشش کمیته امداد و نهاد‌های حمایتی مثل بهزیستی هستند و دارای شرایط خانوادگی خاصی هستند، بعد از بررسی و نظر مرکز مشاوره در صورت وجود فضا برای اسکان، با آنها نیز همکاری می شود.

وی ادامه داد: ما به این دانشجویان در صورت وجود فضا برای اسکان کمک می کنیم، ممکن است اسکان دایم نباشد اما همکاری لازم را انجام می دهیم.

عنبری افزود: تمام فرایند ثبت نام کوی دانشگاه تهران به صورت الکترونیک و از طریق سامانه انجام می شود و خیلی کم اتفاق می افتد که مراجعات حضوری انجام شود. زمانی دانشجویان حضوری مراجعه می کنند که مشکلی فراتر از سامانه وجود داشته باشد در آن صورت پذیرش پاسخگوی آنها خواهد بود.

کلمات کلیدی: خوابگاه دوره شبانه، دانشگاه تهران، دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد، خوابگاه دانشجویی، کوی دانشگاه تهران

آمار بازدید: 561 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image