ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد ۴ گرایش میان‌رشته‌ای در مقاطع تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات راه‌اندازی شد (13 آبان 92)

۴ گرایش میان‌رشته‌ای در مقاطع تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات راه‌اندازی شد (13 آبان 92)

چهار گرایش میان‌رشته‌ای در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشکده محیط زیست و انرژی واحد علوم و تحقیقات راه‌اندازی شد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برای نخستین بار در کشور، چهار گرایش رشته سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی (GIS/RS) شامل مطالعات شهری و روستایی، مطالعات مخاطرات محیطی، مطالعات منابع آب و خاک و هواشناسی ماهواره‌ای در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشکده محیط زیست و انرژی واحد علوم و تحقیقات راه اندازی شد.

جعفر نوری، رئیس دانشکده محیط زیست و انرژی این واحد دانشگاهی با بیان اینکه این 4 گرایش بین رشته‌ای هستند، گفت: با توجه به اهمیت رشته سنجش از دور و سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی (GIS/RS) و رفع نیازهای فعلی و آتی کشور، این چهار گرایش بین رشته‌ای که از سوی شورای عالی گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی به تصویب رسیده است در واحد علوم و تحقیقات راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه سرفصل‌های این چهار گرایش توسط شورای عالی گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تبیین شده است، افزود: دانشکده محیط زیست و انرژی واحد علوم و تحقیقات از نیمسال اول تحصیلی93 - 92 اقدام به پذیرش دانشجو در این چهار گرایش بین رشته‌ای کرده است.

نوری تاکید کرد: در حال حاضر در کشور چهار گرایش رشته سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی (GIS/RS) و رشته‌های دکتری مهندسی سیستم‌های انرژی، حقوق محیط زیست و مدیریت محیط زیست تنها در واحد علوم و تحقیقات اقدام به پذیرش دانشجو می‌کنند.

کلمات کلیدی: گرایش میان‌رشته‌ای، مقاطع تحصیلات تکمیلی، واحد علوم و تحقیقات، مطالعات شهری و روستایی، مطالعات مخاطرات محیطی، مطالعات منابع آب و خاک، هواشناسی ماهواره‌ای

آمار بازدید: 351 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image