ارتباط مستقیم با 30619 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور دانشگاه «علوم‌پزشکی شهیدبهشتی» در انتخاب برترین‌های کنکور 92 مظلوم واقع شد (14 آبان 92)

دانشگاه «علوم‌پزشکی شهیدبهشتی» در انتخاب برترین‌های کنکور 92 مظلوم واقع شد (14 آبان 92)

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه دانشجویان باید در انتخاب دانشگاه خود دقت بیشتری داشته باشند، گفت: دانشگاه علوم‌پزشکی شهیدبهشتی امسال در انتخاب دانشجویان کمی مظلوم واقع شد و این امر به خاطر اجرای طرح ریفرم در این دانشگاه است.




به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر پیوندی در مراسم تقدیر از 10 نفر برتر کنکور تجربی، با بیان اینکه کسب اقتدار اجتماعی و سیاسی در کشور در گروی پیشرفت‌های علمی است، خاطر نشان کرد: اگر کشور نتواند در بخش علمی اقتدار لازم را کسب کند، در سایر بخش‌ها نیز موفق نخواهد شد، بنابراین از همه استعدادها استفاده شود که مشکلات مردم حل شود.



وی همچنین با بیان اینکه دانشگاه یک محیط سیاسی، علمی، اجتماعی و فرهنگی است، اظهار کرد: دانشجویان باید در دانشگاه در همه زمینه‌ها رشد کنند و استفاده از همه استعدادها و شکوفایی آنها در دانشگاه وظیفه دانشگاه است.



رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در ادامه با اشاره به اینکه دانشجویان رتبه برتر کنکور ممکن است در برخی جنبه‌ها ضعیف باشند، گفت: دانشجوی خوب کسی است که در کنار درس خواندن، به سایر فعالیت‌ها مثل ورزش نیز بپردازد. تنها آی‌کیو مهم نیست، بلکه داشتن هوش اجتماعی و توانایی برقراری ارتباط با محیط و زندگی نیز برای دانشجویان دارای اهمیت است.



وی افزود: اگر فقط به درس خواندن توجه شود، افراد در زندگی اجتماعی نمی‌توانند پیشرفت کنند. محیط دانشگاه‌ها باید به گونه‌ای باشد که تمام استعدادها در زمینه علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی شکوفا شوند و دانشگاه منشاء خیر و برکت و پیشرفت کشور باشد.



پیوندی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در انتخاب افراد برتر کنکور مظلوم واقع شده است، تصریح کرد: اجرای طرح ریفرم در دانشگاه شهید بهشتی باعث شده است دروس این دانشگاه در برخی از جهات متفاوت با دانشگاه‌های دیگر به نظر بیاید.



رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه اساس طرح ریفرم این است که روش سنتی درس خواندن تغییر کند، خاطر نشان کرد: روش‌های سنتی نمی‌توانست نیازهای اجتماعی را برطرف کند، بنابراین اجرای طرح ریفرم در نحوه آموزش برخی دروس تفاوت ایجاد کرده است که این به معنای کمتر شدن و یا حذف درس‌ها نیست.


کلمات کلیدی: علوم‌پزشکی شهیدبهشتی، برترین‌های کنکور 92، رتبه های برتر کنکور، دانشگاه انتخابی رتبه های برتر کنکور

آمار بازدید: 380 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image