ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه اعطای بورس تحصیلی مشترک بین ایران و پژوهشکده مغز و اعصاب هانوفر (15 آبان 92)

اعطای بورس تحصیلی مشترک بین ایران و پژوهشکده مغز و اعصاب هانوفر (15 آبان 92)

دومین مرحله بورس تحصیلی دوره دکتری تخصصی پژوهشی و دوره شش ماهه کارشناسی به صورت مشترک میان دانشگاه علوم پزشکی تهران و پژوهشکده بین المللی مغز واعصاب هانوفر برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام متقاضیان بورس تحصیلی در دومین مرحله از دوره مشترک دکتری تخصصی پژوهشی علوم اعصاب بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران و پژوهشکده بین المللی مغز واعصاب هانوفر از 15 آبان آغاز می شود.

بر اساس آیین نامه دکتری تخصصی پژوهشی بالینی (Ph.D by Research) بورس تحصیلی دکتری تخصصی پژوهشی علوم اعصاب بالینی با هدف تامین نیروی انسانی متعهد و متخصص و کسب دانش و مهارت از طریق پژوهش های هدفمند و نوآوری در یک حیطه علمی خاص است.

مهلت ثبت نام در این دوره 15 آبان تا 15 آذرماه است و افراد متقاضی می توانند به صورت اینترنتی و با ارسال مدارک به دبیرخانه پژوهشکده علوم اعصاب در این دوره ثبت نام کنند.

پذیرفته شدگان پس از طی دوره و کسب امتیازات لازم و تایید پژوهشکده بین المللی مغز واعصاب هانوفر و دانشگاه علوم پزشکی تهران علاوه بر مدرک دکتری تخصصی پژوهشی بالینی مدرک فلوشیپ آن رشته با گرایش مذکور هم دریافت می کنند تا طبق ضوابط وزارت بهداشت مورد ارزیابی قرار گیرد.

برای جذب در این دوره آزمون زبان و مصاحبه و آزمون شفاهی علمی و عمومی برگزار می شود.

همچنین دوره شش ماهه آموزشی ویژه مقطع کارشناسی رشته های پرستاری، رادیولوژی و تکنولوژی پزشکی هسته ای در دومین مرحله از بورس مشترک دانشگاه علوم پزشکی تهران و پژوهشکده بین المللی مغز واعصاب هانوفر برگزار می شود.

افرادی که مایل به دریافت بورس تحصیلی شش ماهه (دوره مکمل کارشناسی) هستند می توانند در روزهای 15 آبان تا 15 آذر با مراجعه به سایت اینترنتی پژوهشکده علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی تهران در این دوره ثبت نام کنند.

کلمات کلیدی: اعطای بورس تحصیلی، بورس مشترک بین ایران و پژوهشکده مغز و اعصاب هانوفر، پژوهشکده مغز و اعصاب هانوفر

آمار بازدید: 378 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image