ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور علت انتخاب نکردن دانشگاه پزشکی شهیدبهشتی از سوی نفرات برتر کنکور (15 آبان 92)

علت انتخاب نکردن دانشگاه پزشکی شهیدبهشتی از سوی نفرات برتر کنکور (15 آبان 92)

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به علت انتخاب نکردن این دانشگاه از سوی 10 نفر اول کنکور گروه علوم تجربی گفت: طرح ریفورم پزشکی روش درس خواندن متفاوتی برای دانشجویان پزشکی ایجاد می کند و همین موضوع موجب می شود کنکوریها به علت عدم آشنایی با این طرح این دانشگاه را انتخاب نکنند.


به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی اصغر پیوندی در مراسم تقدیر از برگزیدگان کنکور 92 گروه علوم تجربی افزود: رتبه های خوب در کنکور باید مراقب باشند که در پزشکی تنها به درس خواندن اکتفا نکنند چرا که دچار ضعف و سستی می شوند و برای پیشگیری از آن باید رابطه با محیط و مهارت زندگی را بیاموزند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در انتخاب برگزیدگان کنکور مظلوم واقع شده است. برخی فکر می کنند به دلیل تفاوت شیوه تدریس در پزشکی این دانشگاه با سایر دانشگاه نمی توانند آن را انتخاب کنند و همین باعث می شود بیشتر دانشگاههای دیگر انتخاب شوند.

پیوندی در توضیح طرح ریفورم پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: این طرح بیش از 8 سال است که در دانشگاه اجرا می شود و قرار بود با شیوه تدریس دیگری غیر از شیوه های مرسوم در دانشگاهها، تدریس شود که بتواند نیاز پزشکی امروز را برآورده کند. بخش ها و دوره ها و درسها در این طرح متفاوت است و به همین دلیل برخی از دور که نگاه می کنند تصور می کنند تفاوت بسیار زیادی با دیگر شیوه های تدریس دارد و یا سخت تر است.

وی کسب اقتدار علمی از سوی برگزیدگان کنکور را یکی از وظایف علمی آنها برشمرد و گفت: برای کسب اقتدار علمی در کشور ما نیازمند این استعدادهای برتر هستیم.

کلمات کلیدی: انتخاب نکردن دانشگاه پزشکی شهیدبهشتی، نفرات برتر کنکور، دانشگاه محل تحصیل نفرات برتر کنکور، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، 10 نفر اول کنکور گروه علوم تجربی

آمار بازدید: 451 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image