ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور برگزاری جداگانه کنکور دانشگاه آزاد در بهمن ماه (16 آبان 92)

برگزاری جداگانه کنکور دانشگاه آزاد در بهمن ماه (16 آبان 92)

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد از برگزاری جداگانه کنکور دانشگاه آزاد در بهمن ماه خبر داد و گفت: در طول ۴۵ روز مدیریت میرزاده در دانشگاه آزاد ۸ جلسه مشترک با نمایندگان مجلس برگزار شد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، حجت‌الاسلام علی عسگری معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برنامه‌های سرپرست این دانشگاه برای تعامل بیشتر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: در 45 روزی که از انتصاب میرزاده به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی می‌گذرد هشت جلسه با نمایندگان مجلس برگزار شد که چهار جلسه آن در سازمان مرکزی دانشگاه و چهار جلسه دیگر در مجلس بود.

علی عسگری ادامه داد: علاوه بر کمیسیون‌های تخصصی و فراکسیون‌های مجلس مجامع نمایندگان استانی نیز دعوت‌هایی از سرپرست دانشگاه آزاد داشتند که تا به حال میرزاده در دو مجمع استانی حضور یافته و با نمایندگان استان‌ها به تبادل نظر پرداخته است.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: درحال حاضر نیز تعامل خوبی با هیئت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد داریم و سعی‌مان بر این است که بحث تحقیق و تفحص سیاسی نشود و این موضوع به صورت عالمانه و منصفانه بررسی شود.

وی همچنین در رابطه با مطالبات نمایندگان از دانشگاه آزاد، خاطرنشان کرد: سال گذشته حدود 58 هزار نامه از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دانشگاه آزاد ارسال شد که بخش عمده‌ای از آن مربوط به درخواست موکلان نمایندگان برای پیگیری بحث کنکور و انتخاب رشته و همچنین درخواست انتقالی دانشجویان بود.

عسگری تأکید کرد: تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و مجلس باید دو سویه باشد و خوشبختانه این ظرفیت بین مدیریت دانشگاه آزاد و نمایندگان مجلس وجود دارد.معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی تحقق حماسه اقتصادی را از اولویت‌های دانشگاه آزاد برشمرد و اظهار داشت: پس از به‌وجود آمدن حماسه سیاسی در انتخابات یازدهم، اکنون دانشگاه آزاد در تلاش برای تحقق حماسه اقتصادی است، از این‌رو به شرکت‌های دانش‌بنیان و ایجاد رشته‌های چند نظمی برای کاربردی کردن علم توجه ویژه‌ای شده است که منجر به تشکیل شورای اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد شد.

وی همچنین در رابطه با احتمال جدا شدن کنکور دانشگاه آزاد از کنکور سراسری، گفت: این بحث در جلسه روز یکشنبه کمیسیون آموزش مجلس که با حضور میرزاده برگزار شد، مطرح و تأکید شد که دانشگاه آزاد در بهمن امسال کنکور جداگانه برگزار کند.

علی عسگری اضافه کرد: نهاد تصمیم گیرنده برای پذیرش دانشجو، شورای پذیرش دانشجو در دانشگاه است که مهم‌ترین دلیل تأسیس این شورا ارائه ریز نمره دانشجویان است و رئیس دانشگاه آزاد نیز عضو این شورا است.

کلمات کلیدی: کنکور دانشگاه آزاد، برگزاری کنکور دانشگاه آزاد، آخرین اخبار کنکور دانشگاه آزاد، کنکور دانشگاه آزاد سال 93، کنکور 93، برگزاری جداگانه کنکور دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 885 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image