ارتباط مستقیم با 30679 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور تاثیر مثبت نمره واحد اختیاری قرآن در کارنامه دانشجویان پیام‌نور (18 آبان 92)

تاثیر مثبت نمره واحد اختیاری قرآن در کارنامه دانشجویان پیام‌نور (18 آبان 92)

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه امسال برگزاری بخشی از امور فرهنگی دانشگاه به مراکز استانی سپرده شده است، گفت: دانشگاه امسال برای اولین بار مراکز استان‌های دانشگاه پیام نور را درگیر انجام فعالیت‌های فرهنگی کرده است.




اژدر در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ تصریح کرد: جشنواره سلام در مراکز پیام نور قزوین برای انجام امور فرهنگی، هنری و ادبی در استان برگزار خواهد شد و این مرکز به عنوان نماینده دانشگاه پیام‌نور وظیفه برگزاری این جشنواره را بر عهده دارد.



وی با بیان اینکه برگزاری فعالیت‌های فرهنگی به منظور استفاده صرف دانشجویان همان مرکز نیست، خاطر نشان کرد: با ایجاد ارتباط بین استان برگزار کننده و استان‌های دیگر از طریق سایت، نامه و غیره تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند از امکانات اجرایی در مرکز پیام نور استان‌های دیگر استفاده کنند.



اژدر با اشاره به اهمیت کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه، گفت: استان اصفهان قرار است با برگزاری دوره‌هایی با عنوان آموزش مدیریت کرسی‌ آزاداندیشی از طریق کلاس‌های حضوری و یا ویدئو کنفرانس که 40 استان را پوشش می‌دهد، این دوره را برگزار کند.



معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور با اشاره به برگزاری جشنواره صحیفه سجادیه در مرکز پیام نور استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: این برنامه از سوی نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور با هدف آشنایی دانشجویان با صحیفه سجادیه برگزار می‌شود و تمامی دانشجویان پیام نور سراسر کشور می‌توانند در این جشنواره یا به صورت حضوری و یا از طریق ایمیل ارتباط برقرار کند.





تاثیر مثبت نمره کلاس اختیاری قرآن در کارنامه دانشجویان




وی با اشاره به تصویب برگزاری کلاس قرآن در شورای آموزش دانشگاه پیام نور، گفت: از سال گذشته کلاس قرآن در این دانشگاه به صورت درس دو واحدی و داوطلبانه برگزار شد که دانشگاه امسال موفق به اخذ مجوز رسمی این درس شد.



اژدر با بیان اینکه دانشجویان می‌توانند به صورت داوطلبانه و بدون پرداخت شهریه در این کلاس‌ها شرکت کنند، تصریح کرد: گذراندن این درس برای دانشجویان به عنوان واحد درسی محسوب نمی‌شود، اما اگر دانشجو بتواند نمره بالای 10 کسب کند در کارنامه آن به منظور افزایش معدل کل دانشجو محاسبه می‌شود.



وی افزود: یکی از خاصیت‌های این طرح این است که دانشجویان تا آخرین ترمی که در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، می‌توانند چندین بار این درس را بگذرانند و با کسب نمره خوب معدل خود را افزایش دهند.



اژدر با بیان اینکه این طرح به صورت خودخوان و به منظور حفظ جزء 30 قرآن کریم صورت می‌گیرد، خاطر نشان کرد: برنامه بعدی دانشگاه حفظ موضوعی قرآن کریم توسط دانشجویان و درج نمره برای آنان است.



وی با اشاره به استقبال دانشجویان در این طرح، گفت: تا کنون بیش از 15 هزار دانشجو در این طرح شرکت کرده‌اند که از نظر ما مطلوب نیست، چرا که انتظار دانشگاه بیش از این است.



معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور با اشاره به فعالیت دانشگاه برای ارتقای انگیزه و تقاضا دانشجویان در این زمینه، گفت: دانشگاه پیام نور برای بهبود وضعیت این درس و فعالیت‌های فرهنگی خود برنامه‌هایی در نظر دارد.



اژدر در پایان با بیان اینکه دانشگاه پیام نور یک دانشگاه فرهنگی است، گفت: تا کنون کم ترین آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه پیام نور بوده است، چرا که هم دانشجویان و هم اساتید مومنی در این دانشگاه مشغول به کارند و امیدواریم از این پس هم شاهد کمترین مشکلات اخلاقی در این دانشگاه باشیم.

کلمات کلیدی: نمره واحد اختیاری قرآن، کارنامه دانشجویان پیام‌نور، کارنامه، دانشجویان پیام‌نور، نمرات دانشجویان پیام‌نور، کارنامه دانشجویان

آمار بازدید: 455 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image