ارتباط مستقیم با 30742 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور دختران ۶۰ درصد قبولی کنکور امسال را از آن خود کردند

دختران ۶۰ درصد قبولی کنکور امسال را از آن خود کردند

 قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور گفت که بیش از ۶۰۸ هزار نفر در آزمون سراسری امسال پذیرفته شده‌اند که ۶۰ درصد آنان را داوطلبان زن و ۴۰ درصد را مردان تشکیل می‌دهند.

«ابراهیم خدایی» روز یکشنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: نتایج کنکور سال ۹۰ از ساعت دو و ۳۰ دقیقه بامداد امروز، ۲۰ شهریورماه بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار گرفته و اسامی ۶۰۸ هزار و ۷۸۵ نفر به عنوان پذیرفته شدگان نهایی اعلام شده است.
وی افزود: تاکنون نزدیک به ۶۰۰ هزار داوطلب با مراجه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی http://www.sanjesh.org از نتیجه آزمون خود مطلع شده‌اند.
خدایی، زمان ثبت نام از پذیرفته شدگان کنکور در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از ۲۳ تا ۲۸ شهریورماه ذکر کرد و گفت که برخی از دانشگاه‌ها زمان ثبت نام اختصاصی خود را خارج از این محدوده زمانی خواهند داشت که جزییات آن در اطلاعیه سازمان سنجش منتشر شده و بر روی پایگاه اینترنتی این سازمان به آدرس http://www.sanjesh.org قابل مشاهده است.
وی خاطرنشان کرد: جدول زمانی ثبت نام قبول شدگان نهایی آزمون سراسری سال ۹۰ در نشریه پیک سنجش فردا، دوشنبه ۲۱ شهریورماه نیز منتشر خواهد شد.
بیش از یک میلیون و ۱۳۲ هزار نفر برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۰ ثبت نام کردند که از این تعداد ۹۹۵ هزار و ۶۹۱ نفر در جلسه آزمون حضور یافتند.
در آزمون امسال تعداد ۹۰۲ هزار و ۸۳۴ نفر، مجاز به انتخاب رشته شناخته شدند اما نزدیک به ۱۴۰ هزار نفر از آن‌ها فرم انتخاب رشته را تکمیل نکردند.
نزدیک به ۷۰ درصد داوطلبان حاضر در جلسه کنکور سال ۹۰ در این آزمون پذیرفته شده‌اند.

منبع: iran-emrooz.net

آمار بازدید: 2884 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image