ارتباط مستقیم با 30697 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد راه‌اندازی واحدهای جدید دانشگاه آزاد در عراق و افغانستان در آینده‌ای نزدیک (26 آبان 92)

راه‌اندازی واحدهای جدید دانشگاه آزاد در عراق و افغانستان در آینده‌ای نزدیک (26 آبان 92)

مسئول ارتباطات دانشگاه آزاد با کشورهای اسلامی و عربی گفت: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در کشورهای دنیا و به ویژه کشورهای عربی و اسلامی گسترش می‌یابد.




به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا نوری شاهرودی در بازدید از بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) و مرکز بیماری‌های خاص دانشگاه آزاد شاهرود، با اشاره به گسترش واحدهای دانشگاهی در خارج از کشور، گفت: به سبب وجود علقه‌های مذهبی بین دو ملت ایران و عراق بر آن شدیم تا در کشور عراق و در شهرهای کربلا، اربیل و بصره واحدهای دانشگاه آزاد را راه اندازی کنیم که جلسه مربوط به واحد دانشگاهی اربیل برگزار و کارهای اولیه آن جهت راه‌اندازی انجام شده است.



وی با بیان اینکه در کشور افغانستان و در شهر کابل نیز واحد دانشگاه آزاد وجود دارد، اظهار کرد: همچنین مقرر شد واحد دانشگاهی این دانشگاه در شهر هرات هم راه‌اندازی شود.



نوری شاهرودی با تاکید بر اینکه باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که دانشگاه آزاد در دنیا هم حرفی برای گفتن داشته باشد،به تحریم‌های ظالمانه غرب اشاره کرد و افزود: امروز کشور ما در تحریم قرار دارد و نمی‌توان در هر کشوری نسبت به راه‌اندازی واحد های دانشگاه آزاد اقدام کرد، اما دانشگاه آزاد به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و سابقه و نام خوبی که در دنیا دارد و همچنین با توجه به بیشترین تعداد فارغ التحصیل در آموزش عالی و ده‌ها شاخص دیگر، این مجموعه آموزش عالی امروز جزو دانشگاه‌های بنام دنیا محسوب می‌شود.



وی گفت: توسعه دانشگاه‌ آزاد خواسته آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بوده و در همین رابطه و با برگزاری جلساتی با دکتر میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحقق این امر انجام شده است.



احمد دزیانیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نیز ضمن خیر مقدم به حجت الاسلام نوری شاهرودی تجربیات وی را در خارج از کشور بسیار مهم خواند و گفت: تجربه و سابقه طولانی وی در خارج از کشور در زمینه‌های فرهنگی و آموزشی می تواند در توسعه دانشگاه آزاد اسلامی بسیار موثر باشد.



وی خواستار ایجاد بازدیدهایی با زمینه تورهای گردشگری برای علاقمندان به تحصیل از جاذبه های واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی ایران و امکانات موجود در آن شد.


کلمات کلیدی: راه‌اندازی واحدهای جدید دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد در عراق و افغانستان، واحدهای جدید دانشگاه آزاد، ارتباطات دانشگاه آزاد با کشورهای اسلامی و عربی

آمار بازدید: 320 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image