ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری نخستين آزمون سنجش توان كارآفريني توسط دانشگاه تهران (1 آذر 92)

برگزاری نخستين آزمون سنجش توان كارآفريني توسط دانشگاه تهران (1 آذر 92)

دانشكده كارآفريني دانشگاه تهران با همكاري سازمان سنجش در راستاي اجراي طرح ملي كشف، ارزيابي و آماده سازي شايستگي هاي فردي (طرح كاشف) در حوزه كسب و كار و كارآفريني، نخستين آزمون سراسري سنجش توان كارآفريني را براي دانش آموزان و اولياء آنها برگزار می کند. به گزارش خبرنگار مهر، شركت كنندگان در اين آزمون مي توانند با توانايي هاي كارآفريني خود آشنا شده و براي ساختن آينده اي كارآفرينانه براي خود برنامه ريزي كنند.


متقاضيان براي ثبت نام در آزمون لازم است شرایط عمومی شامل تابعیت اصلی ایران،اشتغال به تحصيل دانش آموزان در يكي از پايه هاي 7، 8 (سوم راهنمايي) و 9 نظام آموزشي را دارا باشند.

والدين دانش آموزان در صورت تمايل به شركت در آزمون با هر مقطع تحصيلي مجاز به شركت در آزمون هستند.

پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ 300.000 (سيصد هزار) ريال بصورت الكترونيكي، تكميل تقاضانامه بصورت اينترنتي از طريق سايت سازمان سنجش و فايل عكس اسكن شده از جمله دیگر شرایط ثبت نام است.

کلیه داوطلبان متقاضي ثبت نام در آزمون كارآفريني در صورت داشتن شرايط عمومي مندرج در بند الف اين اطلاعيه نسبت به تهيه مدارک خواسته شده بر اساس بند ب اقدام و از تاريخ 2 تا 9 آذرماه 92 با مراجعه به سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

در پايان ثبت نام به هر يك از داوطلبان كد رهگيري ارائه خواهد شد كه داوطلبان لازم است تا پايان كليه مراحل آزمون اين كد را نزد خود نگهداري کنند.

ثبت نام منحصراً به صورت الكترونيكي است و ثبت نام به غير از روش فوق غير قابل قبول است و اين دسته از داوطلبان مجاز به شركت در آزمون نیستند.

كارت شركت در آزمون داوطلبان از روز سه شنبه 3 دی ماه 92 از طريق سايت سازمان سنجش آموزش كشور قابل پرينت است و آزمون در روز پنجشنبه 5 دی ماه 92 برگزار خواهد شد كه زمان و محل برگزاري آزمون بر روي كارت شركت در آزمون داوطلبان درج خواهد شد.

کلمات کلیدی: آزمون سنجش کارآفرینی، توان كارآفريني، دانشگاه تهران، کارآفرینی

آمار بازدید: 238 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image