ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی اعلام جزئیات ثبت‌نام اولین آزمون کارآفرینی دانش آموزان و اولیاء (4 آذر 92)

اعلام جزئیات ثبت‌نام اولین آزمون کارآفرینی دانش آموزان و اولیاء (4 آذر 92)

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به جزئیات ثبت‌نام و برگزاری نخستین آزمون کارآفرینی دانش آموزان گفت: این آزمون در راستای اجرای طرح ملی کشف در حوزه کسب و کار و کارآفرینی برای دانش آموزان و اولیاء برگزار می شود.


حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور این آزمون را برگزار می‌کند.

وی افزود: متقاضیان برای ثبت نام در این آزمون لازم است منحصرا از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش اقدام کنند و داوطلبان تا پایان روز شنبه 9 آذرماه فرصت دارند در آزمون ثبت نام کنند.

توکلی اظهار داشت: هزینه ثبت نام مبلغ 300 هزار ریال است که به صورت الکترونیکی و با کارت‌های عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است قابل پرداخت است.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کارت ورود به آزمون کارآفرینی از روز سوم دی ماه 92 بر روی سایت سازمان قرارداده خواهد شد و آزمون روز پنجشنبه 5 دی ماه در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

دانش آموزان يكي از پايه هاي 7، 8 (سوم راهنمايي) و 9 نظام آموزشي و والدين دانش آموزان در صورت تمايل به شركت در آزمون با هر مقطع تحصيلي مجاز به شركت در آزمون هستند.

کلمات کلیدی: آزمون کارآفرینی دانش آموزان، کارآفرینی، کارآفرینی دانش آموزان

آمار بازدید: 291 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image