ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد واحد اصفهان بین‌المللی شد/ پذیرش دانشجوی خارجی از بهمن ماه (5 آذر 92)

دانشگاه آزاد واحد اصفهان بین‌المللی شد/ پذیرش دانشجوی خارجی از بهمن ماه (5 آذر 92)

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان از موافقت معاونت بین‌الملل دانشگاه با بین‌المللی شدن این واحد خبر داد و گفت: از بهمن ماه سال جاری اقدام به پذیرش دانشجوی خارجی خواهیم کرد.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فروغی با اعلام این خبر، گفت: با پیگیری‌های فراوان انجام شده در سال‌های گذشته و تلاش‌های صورت گرفته توسط بخش‌های آموزشی و پژوهشی این واحد دانشگاهی و بازدید کارشناسان حوزه معاونت بین‌الملل، مجوز پذیرش دانشجوی خارجی در این دانشگاه صادر شد.



وی ضمن قدردانی از زحمات و رهنمودهای حوزه معاونت بین‌الملل دانشگاه و اعضای کمیته گسترش واحدهای بین‌الملل، اظهار کرد: ظرفیت‌های علمی، حضور اساتید بنام و صاحب تألیف، امکانات کتابخانه‌ای و آزمایشگاهی، تحقق پژوهش‌های مهم و راهبردی انجام شده در واحد اصفهان(خوراسگان) و نیز بسترهای مناسب آموزشی، دانشجویی و رفاهی موجود و دیگر مؤلفه‌های اختصاصی و عمومی مورد تأیید کمیته گسترش واحدهای بین‌الملل، زمینه موافقت و صدور مجوز پذیرش دانشجوی خارجی را در این دانشگاه فراهم کرد.



دبیر هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: با توجه به مجوز صادره، با هماهنگی حوزه معاونت آموزشی دانشگاه و فراهم کردن مقدمات اولیه ثبت‌نام و پذیرش، از بهمن ماه سال جاری اقدام به پذیرش دانشجوی خارجی خواهیم کرد.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد واحد اصفهان، اصفهان

آمار بازدید: 470 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image