ارتباط مستقیم با 30740 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار انتظار تصمیم هیات بررسی عملکرد روسا (6 آذر 92)

انتظار تصمیم هیات بررسی عملکرد روسا (6 آذر 92)

مدیر کل دفتر وزارتی وزارت علوم با اشاره به تشکیل هیات اختصاصی برای بررسی عملکرد روسای دانشگاهها گفت: چند رئیس دانشگاه از ریاست خود استعفاء داده اند که البته پذیرفته نشده است و در انتظار تصمیم هیات برای اعلام نتیجه برای دانشگاهها هستیم. عبدالحسین فریدون در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: پیش از این گفته بودیم که هیاتی به منظور بررسی وضعیت دانشگاهها و عملکرد روسای دانشگاهها در وزارت علوم تشکیل شده است و اکنون هم این هیات در حال رصد وضعیت دانشگاهها است.


وی افزود: ما همه مسائل دانشگاهها را در این کمیته بررسی می کنیم و نامه های تشکل های دانشجویی نیز درباره تغییرات روسای دانشگاهها رصد و بررسی می شود.

فریدون خاطرنشان کرد: تیم هایی برای بازدید و جمع آوری گزارش به دانشگاهها می روند و بعد در هر دانشگاهی که به این موضوع رسیدند که باید تغییراتی ایجاد شود رسما اعلام می کنیم.

وی اظهار داشت: البته رئیس دانشگاهی هنوز تغییر نکرده است البته برخی از روسای دانشگاهها استعفا داده اند اما استعفای آنها پذیرفته نشده است و به آنها اعلام کرده ایم که کماکان به فعالیت خود ادامه دهند.

مدیر کل دفتر وزارتی وزارت علوم اشاره ای به اسامی این روسای دانشگاهها نکرد و یادآور شد: در انتظار این هستیم که نتیجه تصمیم هیات مربوطه درباره تغییرات روسای دانشگاهها چه می شود.

کلمات کلیدی: عملکرد روسا، عملکرد روسای دانشگاهها

آمار بازدید: 263 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image