ارتباط مستقیم با 30558 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور طبق قانون دانشگاه آزاد نمی‌تواند آزمون جداگانه برگزار کند (8 آذر 92)

طبق قانون دانشگاه آزاد نمی‌تواند آزمون جداگانه برگزار کند (8 آذر 92)

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد نمی‌تواند آزمون مستقل برگزار کند، گفت: مسئولیت جداسازی کنکور بر عهده شورای پذیرش و جذب دانشجو است.


عبدالوحید فیاضی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در رابطه با جداسازی کنکور دانشگاه‌های دولتی و آزاد، گفت: شورای پذیرش و جذب دانشجویان متشکل از وزیر علوم، وزیر آموزش و پرورش، وزیر بهداشت،‌ 3 معاون آموزشی این وزارتخانه‌ها، رئیس سازمان سنجش، یک نماینده مجلس و 3 رئیس دانشگاه مسئولیت تصمیم‌گیری در مورد جداسازی کنکور را برعهده دارد.

وی افزود: اینکه دانشگاه آزاد اعلام کند برگزاری کنکور را برعهده می‌گیرد غیرقانونی است زیرا بر اساس قانون مسئولیت برگزاری آزمون به عهده سازمان سنجش است و جداسازی کنکور در صورتی انجام می‌شود که شورای پذیرش و جذب دانشجو اعلام کند.

فیاضی اظهار داشت: اگر قرار است آزمون به صورت مستقل بین دانشگاه‌های دولتی و آزاد برگزار شود باید شورای پذیرش جذب دانشجو تصمیم بگیرد و رأی نهایی برعهده این شورا است.

کلمات کلیدی: کنکور دانشگاه آزاد، آزمون جداگانه دانشگاه آزاد، کنکور 93، کنکور آزاد

آمار بازدید: 699 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
غزل ابراهیمی شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۸

سلام توراخداکمی به فکر ما باشید همه ی بچه های مدارس ما ناراحت هستند توراخدا کنکور ازاد ودولتی جدا شود تا دوشانس داشته باشیم کسی هست که سر جلسه حالش بد میشود وشانس هردو ازمون را از دست میدهد هرسال جدا بود حال شانس ما با هم هست توراخدا کمکمان کنید