ارتباط مستقیم با 30795 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی تاسیس 278 دانشگاه جدید در هند ( 9 آذر 92)

تاسیس 278 دانشگاه جدید در هند ( 9 آذر 92)

دبیر آموزش عالی وزارت توسعه منابع انسانی هند از تاسیس 278 دانشگاه و 388 دانشکده جدید در این کشور خبر داد.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «آشوک ثاکور»، دبیر آموزش عالی وزارت توسعه منابع انسانی هند گفت: مقامات دولتی کشورمان قصد دارند 278 دانشگاه و 388 کالج جدید تاسیس کنند و برخی از دانشکده‌ها را نیز برای ارتقا یافتن به دانشگاه تشویق نمایند.



با این حال «ثاکور» به دولت این کشور نسبت به تاسیس دانشگاه‌های خصوصی هشدار داد چرا که به گفته وی، بسیاری از این دانشگاه‌ها از سوی افرادی که هیچ پیشینه آموزشی ندارند حمایت می‌شوند.



وی پیشنهاد کرد: دولت در عوض می‌تواند کالج‌ها و موسسات آموزشی مستقل را به ادغام و تشکیل دانشگاه با رویکرد گروهی تشویق کند.



«ثاکور» افزود: در حال حاضر هر دانشگاه دارای بیش از 300 دانشکده است و این بدین معناست که این دانشگاه‌ها آنقدر درگیر مشکلات اداره خود هستند که هیچ وقتی برای انجام تحقیقات و ارتقا کیفیت آموزشی‌شان ندارند. ما قصد داریم این تعداد را به 100 دانشکده به ازای هر دانشگاه کاهش دهیم.



به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی یونیورسیتیزنیوز، «پالام راجو»، وزیر توسعه منابع انسانی هند با اشاره به جلسات مذاکرات قبلی خود از تخصیص بودجه 3600 میلیون دلاری در توسعه آموزش عالی این کشور خبر داد.



«راجو» نیز از اعمال اصلاحات جدید در برنامه نظارت بر دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: 306 دانشگاه دولتی و حدود 8500 کالج تحت پوشش اصلاحات بودجه‌ای قرار خواهند گرفت.

کلمات کلیدی: دانشگاه جدید، دانشگاههای هند

آمار بازدید: 313 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image