ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور پذیرش 180 هزار نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی/انتخاب رشته تمام داوطلبان (7 شهریور 91)

پذیرش 180 هزار نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی/انتخاب رشته تمام داوطلبان (7 شهریور 91)

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به پذیرش 180 هزار داوطلب در آزمون کاردانی به کارشناسی،گفت: تمام شرکت‌کنندگان این آزمون می‌توانند از پنجم شهریور ماه برای انتخاب رشته اقدام کنند.


جلال طباطبایی معاون سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با تأکید براینکه آزمون کاردانی به کارشناسی بدون هیچ مشکلی در کمال آرامش برگزار شد، گفت: در این آزمون 424 هزار و 724 نفر ثبت‌نام کرده بودند.

به گفته وی 179 هزار و 856 نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی امسال پذیرفته می‌شوند که 161 هزار و 751 نفر آنها از ترم مهر و 18 هزار و 105 نفر از ترم بهمن، تحصیل خود در این مقطع را آغاز می‌کنند.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: با توجه به کمی فرصت برای توزیع کارنامه اولیه برای انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی، تمام شرکت‌کنندگان می‌توانند از پنجم تا هشتم شهریور ماه برای انتخاب رشته محل‌های تحصیلی خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه مربوط به انتخاب رشته داوطلبان کارشناسی ناپیوسته از چهارم شهریور ماه از طریق سایت سنجش منتشر می‌شود، گفت: در هفته دوم شهریورماه نتایج نهایی این آزمون اعلام می‌شود.

کلمات کلیدی: میزان پذیرش آزمون کاردانی به کارشناسی، کنکور کارشناسی ناپیوسته، کنکور کاردانی به کارشناسی، انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی

آمار بازدید: 421 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image