ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه زمزمه تغییر رئیس دانشگاه علم و صنعت/ رئیس سابق خوارزمی گزینه احتمالی (13 آذر 92)

زمزمه تغییر رئیس دانشگاه علم و صنعت/ رئیس سابق خوارزمی گزینه احتمالی (13 آذر 92)

یک روز پس از شایعه برکناری رئیس دانشگاه تهران، اکنون زمزمه های تغییر ریاست دانشگاه علم و صنعت نیز مطرح شده است. به گزارش خبرنگار مهر، طی روزهای اخیر زمزمه برکناری روسای برخی از دانشگاه‌ها بیشتر به گوش می رسد به طوریکه روز گذشته شایعه برکناری فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران مطرح شد و هنوز یک روز از شایعه برکناری رئیس دانشگاه تهران نگذشته است که زمزمه هایی در خصوص برکناری دکتر سعید جبل عاملی رئیس دانشگاه علم و صنعت مطرح شده است.


براساس این شنیده ها از دانشگاه علم و صنعت گزینه پیشنهادی برای ریاست دانشگاه علم و صنعت دکتر محمد علی برخورداری رئیس سابق دانشگاه خوارزمی (تربیت معلم سابق) معرفی شده است.

دکتر محمد علی برخورداری نیز در گفتگو با خبرنگار مهر دراین رابطه گفت: در زمینه قبول مسئولیت دانشگاه علم و صنعت صحبتی از سوی وزارت علوم مطرح نشده است.

وی ادامه داد: هرچند دوستان در دانشگاه بحث هایی دراین زمینه انجام می دهند ولی از سوی وزارت علوم پیشنهادی دراین زمینه صورت نگرفته است.

عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت در این خصوص که آیا در صورت پیشنهاد وزارت علوم مسئولیت این دانشگاه علم و صنعت را می پذیرید، گفت: درحال حاضر که پیشنهادی نشده درصورت پیشنهاد مطمئنن آنها شرایط خواهند داشت و ما نیز شرایطی خواهیم داشت که باید درمورد آن صحبت شود.

آمار بازدید: 379 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image