ارتباط مستقیم با 30740 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی منابع مالی و فیزیکی دانشگاه علوم‌پزشکی ایران باید به این دانشگاه بازگردانده شود (25 آذر 92)

منابع مالی و فیزیکی دانشگاه علوم‌پزشکی ایران باید به این دانشگاه بازگردانده شود (25 آذر 92)

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران با تاکید بر لزوم حفظ هویت دانشگاه‌ها، گفت: بازگشت منابع مالی و فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی ایران حق این دانشگاه بوده و زیاده خواهی نیست.




به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر ناصری‌پور در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها به عنوان یک موجود زنده دارای بدنه فعالی شامل هیات علمی و دانشجو هستند، اظهار کرد: در واقع همه این بدنه هویت فردی و ملی یک دانشگاه را تشکیل می‌دهد که حیات دانشگاه و اعتماد سایر نهادها به این بدنه بستگی دارد.





وی با اشاره به لزوم حفظ استقلال دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: ایجاد بحران در هویت یک دانشگاه می‌تواند آثار زیانبار و خسارت‌های جبران ناپذیری داشته باشد. آنچه در چند سال اخیر در دانشگاه علوم پزشکی ایران گذشت این دانشگاه را دچار بحران هویت کرد و خسارات جبران ناپذیری را به آنان وارد کرد.





ناصری‌پور با اشاره به اینکه احیای مجدد دانشگاه علوم پزشکی ایران هویت این دانشگاه را به آن بازگرداند، افزود: در واقع هدف امروز ما واکاوی ستمی که بر دانشگاه علوم پزشکی ایران و چه بسا دانشگاه علوم پزشکی تهران رفت نیست بلکه وظیفه ما در حال حاضر آن است که با نگاهی امیدوارانه و همت مضاعف به ترمیم آثار این ادغام بپردازیم.





رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران در ادامه با تاکید بر لزوم توجه وزیر بهداشت و معاونین وی برای ترمیم دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطرنشان کرد: از وزارت بهداشت می‌خواهیم که حامی دانشگاه علوم پزشکی ایران باشد. نخستین خواسته ما این است که منابع مالی و فیزیکی که متعلق به دانشگاه علوم پزشکی ایران است به آن بازگردانده شود.





وی با تاکید بر اینکه بازگشت منابع مالی و فیزیکی متعلق به دانشگاه ایران خواسته زیادی نیست، اظهار کرد: امیدوارم این امر با درایت دکتر هاشمی وزیر بهداشت هرچه سریعتر پیگیری شده و اموال دانشگاه علوم پزشکی ایران به آن بازگردانده شود.





ناصری‌پور خاطرنشان کرد: وظیفه اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه آن است که با حفظ امید تلاش کنند دانشگاه ایران بار دیگر بتواند در عرصه علوم پزشکی پیشتاز باشد.

آمار بازدید: 242 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image