ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور آغاز پذیرش مجدد دانشجو در 3 رشته حذف شده مرکز بناب (28 آذر 92)

آغاز پذیرش مجدد دانشجو در 3 رشته حذف شده مرکز بناب (28 آذر 92)

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز بناب گفت: دانشگاه پیام نور مرکز بناب در سه رشته حذف شده این مرکز مجدداً دانشجو خواهد پذیرفت.


به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حسین غفوریان بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به حذف رشته‌های مهندسی کامپیوتر، علوم کامپیوتر و تربیت بدنی و علوم ورزش در سال‌های گذشته پیگیری‌هایی به عمل آمد و این مرکز بهمن ماه سال‌جاری از طریق تکمیل ظرفیت نسبت به جذب دانشجو در رشته‌های مذکور اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه با بازگشت مجدد این رشته‌‌ها علاقه‌مندان خواهند توانست در این رشته‌ها ادامه تحصیل دهند، همچنین از ثبت نام دوره‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور از اول دی ماه تا پنجم دی ‌ماه سال‌جاری خبر داد.

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز بناب گفت: داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 92 شرکت کرده‌اند یا در آزمون مذکور ثبت‌نام نکرده‌اند، در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو برای بهمن ماه سال 92 در برخی از کد رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور بر اساس سوابق تحصیلی امکان پذیرش دارند.

غفوریان خاطرنشان کرد: متقاضیانی که تمایل به ادامه تحصیل دارند، می‌توانند بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور از اول تا پنجم دی ماه سال‌جاری به سایت سازمان مراجعه و ضمن انتخاب رشته‌های دانشگاه پیام نور پس از پرداخت وجه نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور مرکز بناب در 16 رشته شامل رشته‌های مهندسی کامپیوتر نرم افزار، تربیت بدنی و علوم ورزش، مهندسی مدیریت پروژه، علوم کامپیوتر، روابط عمومی، روزنامه‌نگاری، مهندسی کشاورزی ترویج آموزش کشاورزی، فیزیک حالت جامد، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، الهیات، فقه و مبانی حقوق، علوم حدیث، مترجمی زبان انگلیسی، ریاضیات و کاربردها، جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی و همچنین رشته زبان و ادبیات فارسی نسبت به پذیرش دانشجو اقدام خواهد کرد.

بر اساس این گزارش هم اکنون حدود 3 هزار دانشجو در 26 رشته مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور مرکز بناب مشغول به تحصیل هستند.

آمار بازدید: 330 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image