ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار مشکلات مالی دانشجویان در پرداخت شهریه مورد توجه قرار می‌گیرد (29 آذر 92)

مشکلات مالی دانشجویان در پرداخت شهریه مورد توجه قرار می‌گیرد (29 آذر 92)


رئیس دانشگاه روزبه زنجان گفت: مشکلات مالی دانشجویان در پرداخت شهریه مورد توجه قرار می‌گیرد.



مسعود کریم‌لو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: دانشجویانی که مشکلات مالی دارند و در زمان پرداخت شهریه توان متالی لازم را نداشته باشند مورد مساعدت قرار می‌گیرند و اجازه فشار مالی بر روی دانشجو داده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به بضاعت مالی دانشجو با او برخورد می‌شود، افزود: برخی دانشجویان که توان مالی ضعیفی دارند برایشان کار دانشجویی و حتی توسط افرادی کمک مالی می‌شوند. دانشگاه تحت هیچ شرایطی به دانشجو بابت پرداخت شهریه فشار نمی‌آورد.

رئیس دانشگاه روزبه زنجان همراهی با دانشجویان برای پرداخت شهریه را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: دانشجویانی که توان پرداخت یکجای شهریه را ندارند قسط بندی صورت می‌گیرد.

این مسئول از فعالیت گروه‌های مشاوره در این دانشگاه خبر داد و اظهار داشت: مشاوران در دانشگاه فعالیت دارند تا نسبت به مشاوره با دانشجویان اقدام کنند. دانشجویانی که در سال گذشته نسبت به پرداخت شهریه مشکل داشتند در حال حاضر مشغول به تحصیل در این دانشگاه هستند.

کریم‌لو به برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه اشاره کرد و یادآور شد: برای روز اربعین مراسم پخت حلیم در دانشگاه برگزار می‌شود که دانشجویان به صورت گروهی نسبت به پخت و صرف آن اقدام و در کلاس‌های درس حاضر خواهند شد.

رئیس دانشگاه روزبه زنجان با بیان اینکه برای مراسم شب یلدا نیز برنامه‌ای برای دانشجویان در نظر گرفته شده است، افزود: مسابقه‌ای نیز در این خصوص برگزار خواهد شد و در این مراسم تلاش می‌شود فضایی مفرح برای دانشجویان ایجاد شود.

این مسئول به رشته ها و دانشجویان شاغل در این داشنگاه اشاره کرد و یادآور شد: 33 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی در این دانشگاه وجود دارد. این رشته‌ها در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد هستند.

کریم‌لو به دانشجویان این دانشگاه اشاره و خاطر نشان کرد: بیش از 3 هزار و 554 دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند. اغلب رشته‌های دانشگاه فنی هستند که برخی رشته‌های هنری نیز وجود دارد.

رئیس دانشگاه روزبه زنجان به برگزاری المپیادهای بین دانشجویی در این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: المپیاد دانشجویی در رشته‌های مختلف ورزشی برگزاری می‌شود که در حال حاضر بسیاری از آن‌ها انجام شده است.

آمار بازدید: 372 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image