ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد پذیرش دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد روزانه در پردیس دانشگاه علم و صنعت (2 دی 92)

پذیرش دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد روزانه در پردیس دانشگاه علم و صنعت (2 دی 92)

پردیس دانشگاهی علم و صنعت در مقطع کارشناسی ارشد روزانه دانشجو می‌پذیرد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، پردیس دانشگاهی دانشگاه علم و صنعت ایران با توجه به مجوز شماره 529175/22/2 مورخ 23 آذرماه سال 92 دفتر گسترش آموزش عالی در نیمسال دوم سال تحصیلی93-1392 (بهمن ماه 92) تحت نظارت سازمان سنجش آموزش کشور و از طریق برگزاری آزمون اختصاصی و مصاحبه (مصاحبه یا بررسی سوابق علمی) و با شرایط مندرج در این اطلاعیه در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

ثبت‌نام برای پذیرش دانشجو در این پردیس از 27 آذرماه آغاز شده و تا نوزدهم دی‌ماه نیز ادامه دارد.

بر اساس اعلام دانشگاه علم و صنعت، داشتن شرایط عمومی تحصیل در نظام آموزش عالی کشور مطابق با ضوابط وزرات علوم، تحقیقات و فناوری، داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (مدرک معادل کارشناسی قابل قبول نیست)، فارغ‌التحصیل شدن داوطلبان شاغل به تحصیل حداکثر تا 31 دی‌ماه ‌سال، دارا بودن معدل کارشناسی 12 به بالا از شرایط عمومی پذیرش است.

همچنین پذیرفته شدگان مشمول خدمت وظیفه عمومی از تسهیلات معافیت تحصیلی بهره مند می‌شوند و بیست درصد ظرفیت پذیرش به متقاضیان سهمیه رزمندگان بر اساس ضوابط مربوطه تعلق می‌گیرد. شرایط سهمیه رزمندگان نیز در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش قید شده است.

بنابراین گزارش، از شرایط اختصاصی داوطلبان نیز مواردی نظیر تناسب عنوان رشته تحصیلی مقطع کارشناسی با رشته مورد تقاضا برای آزمون بر اساس اطلاعات مندرج در جدول رشته و گرایش‌ها ( http://campus2. iust.ac.ir ) است.

جدول رشته و گرایش‌ها و مواد آزمون، ضرایب و مدارک کارشناسی مورد قبول برای شرکت در آزمون اختصاصی از طریق سایت دانشگاه به نشانی http://campus2. iust.ac.ir اعلام می‌شود.

ثبت‌نام داوطلب نیز فقط در یک رشته امتحانی و در گرایش‌های همان رشته با تعیین اولویت امکان پذیر است.

شایان ذکر است، آزمون ساعت 8 تا 12 روز پنجشنبه 19 دی‌ماه در پردیس اصلی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود و اطلاعات تکمیلی این آزمون نیز بر روی سایت پردیس دانشگاهی دانشگاه علم و صنعت به نشانی اینترنتی http://campus2.iust.ac.ir قرار دارد.

آمار بازدید: 509 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image