ارتباط مستقیم با 30661 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه جزئیات حضور هیأت بازرسی وزارت علوم در دانشگاه امیرکبیر/ زمزمه تغییر رئیس دانشگاه (3 دی 92)

جزئیات حضور هیأت بازرسی وزارت علوم در دانشگاه امیرکبیر/ زمزمه تغییر رئیس دانشگاه (3 دی 92)

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: هیات اعزامی وزارت علوم طی دو روز استقرار در دانشگاه گزارش خود را تهیه کرد و هیچ بحث و صحبتی از تغییر رئیس دانشگاه مطرح نشد.دکتراحمد رضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور هیات وزارت علوم در دانشگاه امیرکبیر و بررسی شرایط این دانشگاه گفت: این هیات روز دوشنبه و سه شنبه هفته گذشته در دانشگاه امیرکبیر مستقر شدند.


وی ادامه داد: امکان دیدار این هیات با اعضای هیات علمی، تشکل‌های اعضای هیات علمی، دانشجویان، تشکل‌های دانشجویی، کارکنان فراهم شد.

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: هیات اعزامی وزیرعلوم همچنین با هیات رئیسه و مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز دیدار داشتند.

وی ادامه داد: این هیات مساله خاصی را مطرح نکردند و تنها به این مساله که گزارش دریافت شده در وزارت علوم جمع بندی و تجزیه و تحلیل خواهد شد بسنده کردند.

رحیمی در خصوص اینکه آیا این هیات اعزامی به تغییر رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز اشاره کردند، گفت: خیر صحبت و بحثی از تغییر رئیس دانشگاه نشد .

با گزارش مهر، هیات اعزامی وزارت علوم بیشتر در دانشگاه هایی حضور می یابد که اعضای هیات علمی، دانشجویان، کارکنان و یا تشکل های آن دانشگاه نسبت به برخی موارد معترض بوده و یا با مشکل مواجه باشند.

براساس شنیده ها، معمولا این هیات در هر دانشگاهی حاضر شده ریاست آن دانشگاه بعد از مدتی تغییر کرده است درمورد دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز شایعاتی مبنی بر حضور دوباره احمد فهیمی‌فر استاد دانشکده عمران دانشگاه امیرکبیر و رئیس سابق این دانشگاه در پست ریاست دانشگاه عنوان شده است.

علیرضا رهایی رئیس فعلی دانشگاه در حدود 8 سال است که ریاست دانشگاه را بر عهده دارد.

آمار بازدید: 288 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image