ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار آموزش مجازی برگزاری دوره آموزش مجازی خانواده در اسلام در حوزه‌های علمیه خواهران (11 دی 92)

برگزاری دوره آموزش مجازی خانواده در اسلام در حوزه‌های علمیه خواهران (11 دی 92)

دوره آموزش مجازی روانشناسی تربیتی و نظام خانواده در اسلام ویژه اساتید این درس در حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.




به گزارش خبرنگار مهر، این دوره آموزشی از نیمه دوم دی ماه سال 92 به مدت یکماه برگزار می‌شود مخاطبان آن را اساتیدی شامل مدرسان درس روان شناسی تربیتی در حوزه علمیه خواهران، مدرسان با مدرك سطح سه و با اعتبار مجوز تدریس تا سال 93 و مدرسان واجد شرط آيين نامه (دارندگان مدرك سطح سه) كه موفق به اتمام دوره‌هاي مشاوره فرهنگي نشده‌اند، تشکیل می دهند.

آموزش مجازی اساتید، مبتنی بر وب است و محتوای آموزشی، در سامانه مجازی بر روی میز کار استاد به نشانی اینترنتی vu.whc.ir قرار می‌گیرد تا استاد با مطالعه محتوا بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و زمانبندی‌های ارائه شده، در کلاس‌های آنلاین شرکت کند.

شرکت در کلاس‌های آنلاین برای اساتید الزامی است و گواهی پایان دوره صرفا به اساتیدی که در دوره به صورت کامل شرکت کرده و در آزمون پایانی نیز نمره قبولی کسب کرده باشند تعلق می‌گیرد و شرط قبولی در هر درس کسب نمره 16 است.

مديريت اساتيد حوزه‌های علمیه خواهران کشور درصدد است با راه‌اندازي سامانه آموزش مجازی اساتید حوزه‌های علمیه خواهران با بهره‌گیری از کلاس‌هاي آموزش ضمن خدمت و جلسات رفع اشکالِ برخط (آنلاین)، تالارهای گفتگو، انجمن‌های علمی گامی مهم در ایجاد هم‌افزایی و رفع نیازهای علمی اساتید بردارد و در نخستین مرحله دوره آموزش مجازی روانشناسی تربیتی و نظام خانواده در اسلام را اجرا می‌کند.

آمار بازدید: 685 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image