ارتباط مستقیم با 30582 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
مشخصات مدرس
تدریس و آموزش طراحی و محاسبات ساختمان با نرم افزار ETABS & SAFE / ویژه بازار کار

تدریس و آموزش طراحی و محاسبات ساختمان با نرم افزار ETABS & SAFE / ویژه بازار کار

تما توضیحات زیر را با دقت بخوانید :
دوست عزیز سلام
اگر به تازگی در رشته مهندسی عمران فارغ التحصیل شده ای و قصد داری در زمینه طراحی ساختمان فعالیت حرفه ایت رو شروع کنی؟ و یا چنانچه سالهای پش از دانشگاه خارج شدی و تا به امروز مشغول کار دیگری بودی و حال قصد داری وارد بازار کار طراحی سازه شوی، باید بهت بگم برای شروع و ورود به بازار کار تنها دو راه در پیش رو داری!
1- برای رورود به بازار کار تخصصی در هر رشته ای و یادگرفتن فوت و فن و تکنیک های هرکار تخصصی، اولین راه و منطقی ترین اقدام، "شروع کارآموزی" در اون رشته و تخصص است. شمایی که در رشته عمران فارغ التحصیل شدی و قصد ورود به بازار کار طراحی ساختمان را داری بایستی در یکی از دفاتر طراحی ساختمان و یا یکی از شرکت های مهندسین مشاور به عنوان "کارآموز و کمک مهندس" مشغول به کار بشید. بدیهی است در این راه صبر و حوصله، پشتکار و تلاش و البته بکارگیری هوش و استعداد خود در فراگیری مطالب تخصصی و راهکارهای تجربی، از الزامات است. قطعاً بعد از یکی دو سال کارآموزی و کسب تجربه در این دفاتر و شرکتها میتوانید در ادامه با اعتماد به نفس بیشتر به کار و حرفه طراحی سازه ادامه دهید. حال چه بصورت فریلنسر و چه به صورت استخدامی!!
2- دومین راه برای ورود به بازار کار تخصصی "طراحی سازه"، آموزش صحیح و درست نزد یکی از فعالان و اساتید این رشته است. در اینجا باید تاکید کنم که هر نوع آموزش و یادگیری نمی تواند شما را به منظور ورود به بازار کار طراحی ساختمان و . . . آماده کند و چه بسا تنها پول و وقت شما را نابود خواهد کرد.
توصیه من به شمایی که قصد جدی برای ورود به بازار کار "طراحی سازه" داری، این است که برای یادگیری صحیح اصول و مبانی طراحی سازه و کسب تجربه در این رشته باید زیر نظر یکی از اهالی فن مشغول به یادگیری شده و از حمایت و پشتیبانی آن شخص حداقل برای یکی دو سال آینده که قصد ورود به بازار را داری، برخوردار باشی. شاید بپرسی چطور باید این شخص را پیدا کنم؟
اگر شما نمی توانید در یکی از دفاتر طراحی و یا یکی از شرکت های مشاور مشغول به کارآموزی شوید و یا اینکه فرد مطمین و دلسوزی را برای آموزش صحیح خود سراغ ندارید، بنده اتیلا امینی "مهندس طراح سازه و مدرس طراحی ساختمانهای بتنی" با 15 سال سابقه طراحی و تدریس در کل آموزشگاه ها و گروه های تخصصی و مهندسی در کشور، میتوانم شما را به عنوان یک مهندسی که تازه قصد ورود به بازار کار طراحی ساختمان را دارد، حمایت کرده و شما را تحت آموزش های فراوان و تخصصی خود قرار دهم.
شما با گرفتن و گذراندن دوره های تخصصی نزد من، می توانید به آن درجه از مهارت و دانشی که لازمه ورود به بازار کار تخصصی طراحی ساختمان است، رسیده و تا زمانی که بتوانید مستقلاً برای خود کار کنید، از حمایت و پشتیبانی من برخوردار باشید.
دوره ها و آموزشهای تخصصی من تنها در زمینه طراحی انواع سازه های بتنی است. تاکید میکنم : من به شما دوست عزیز و مهندس، طراحی ساختمان را آموزش خواهم داد و نه تنها کار با نرم افزارهای مهندسی با مانند ایتبس. اشتباه اکثر دوستان مهندس جوان ما در ابتدای راه، تنها آموزش و یادگیری نرم افزارهای عمرانی است. این در حالی است که نرم افزارها تنها ابزاری هستند در دستان ما مهندسان تا بتوانیم به اهداف تخصصی خودمان دست پیدا کنیم.
نرم افزار ایتبس تنها یک ابزار است برای طراحی سازه و نه بیشتر! دقیقا به مانند یک ماشین حساب در دستان یک حسابدار شرکت. ما مهندسین طراح، با ایتبس و دیگر نرم افزارهای مهندسی سازه های خود را تحلیل و سپس طراحی میکنیم. در این راستا نگاه مهندسی ما، تسلط بر ضوابط آئین نامه ها و استانداردهای کشور و جهان، دانش تئوری لازم و آگاهی از اصول و مبانی طراحی سازه ها و داشتن تفکر و دید مهندسی و . . . همگی نقش بسزایی خواهند داشت. بطوریکه شما با تقویت هر یک از موارد یاد شده می توانید تبدیل به یک مهندس طراح برتر و بهتری شوید.
در پایان از شما دوست عزیز دعوت میکنم، چنانچه میخواهی برای آینده خود تصمیم جدی بگیری و قصد داری هرچه زودتر با کسب دانش و تخصص لازم وارد بازار کار شوی، با من تماس بگیری تا من شما را در راه صحیح و درست قرار داده و آموزشهای لازم را به شما داده و تا زمانی که بتوانی مستقلا از صفرتاصد طراحی یک ساختمان بتن آرمه را خود شخصا انجام دهی، از شما حمایت و پشتیبانی کنم. توجه داشته باشید حمایت یک فرد باتجربه و با دانش بالا ، در گرفتن و انجام اولین پروژه زندگی حرفه ای شما نقش بسیار مهمی خواهد داشت. پس این فرصت را از دست نده و با من تماس بگیر . . . خدانگهدارتان!

انواع آموزش های من :
آموزش بصورت حضوری - خصوصی
آموزش بصورت آنلاین - خصوصی
آموزش بصورت حضوری - دوره های عمومی
آموزش بصورت آنلاین - دوره های عمومی
آموزش بصورت پکیج های ویدئویی و جزوات
آموزش بصورت رفع اشکال و جلسات تکمیلی
آموزشهای رایگان بصورت ایبوک ها و ورکشاپ های برگزار شده در گذشته قابل دسترس از طریق وب سایت من

آتیلا امینی
رشته تحصیلی: مهندسی عمران
مدرک تحصیلی: فوق لیسانس
دانشگاه محل تحصیل: علوم تخقیقات تهران
وضعیت تاهل: متاهل
شهر: تهران
هزینه تدریس: تماس بگیرید
سابقه کار: 10 سال تدریس خصوصی و اموزشگاه ها/محاسب و طراح حرفه ای سازه های بتن آرمه با 15 سال سابقه
برای مشاهده شماره تماس مدرس کلیک کنید
بازدید: 2442

کتاب های معرفی شده توسط آتیلا امینی

ثبت نظر برای مدرس
Security Image
فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی