ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
معلم خصوصی آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی حسین علی دوست
مشخصات مدرس
تدریس خصوصی زبان انگلیسی با روشهای زود بازده

تدریس خصوصی زبان انگلیسی با روشهای زود بازده

-مدرس مرکز زبانهای خارجه دانشگاه شهید بهشتی
-8 سال سابقه ی تدریس خصوصی و آموزشگاهی
-فارغ التحصیل ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه شهید بهشتی تهران
-دارای مدرک آیلتس 8 و نیم در سال 2016

هر جلسه 40 تا 80..جلسه ی اول رایگان

برای کلاسهای خصوصی این نیاز وجود دارد که استاد با روش تالیفی خود تدریس کند و نه از روی کتابهای آموزشگاهی. جزوه های من به صورتی فشرده و با حذف جزئیات غیرضروری و تکرار مکررات کتابهای آموزشگاهی و اضافه کردن موارد ضروری، بازه ی زمانی 3 تا 4 سال معمول آموزشگاهی را به حداکثر یک سال کاهش داده است.
تنها در 20 جلسه ی اول زبان آموزان من می توانند نیازهای روزمره زبانی خود را رفع کنند، نیازهایی مانند صحبت کردن درباره اطلاعات شخصی، توصیف ظاهر و شخصیت اعضای خانواده و دوستان، توصیف شهر و کشوری که در آن زندگی می کنند، توصیف روابط و حالات عاطفی، رفع نیازهای عمومی مانند خرید کردن، آدرس گرفتن و اجاره ی خانه و رفتن به کافه و رستوران و رزرو هتل و غیره.
همه ی اینها نه فقط با آموزش لغات و اصطلاحات مربوط به هر موضوع که با درک چرایی و چگونگی استفاده از آن لغات همراه خواهد بود. به بیان دقیقتر، شما در 20 جلسه ی اول به مهارت کامل خواهید رسید برای صحبت درباره ی کارهایی که همین الان مشغول به آن هستید (حال استمراری)، کارهایی که به صورت روتین انجام می شوند (حال ساده)، کارهایی که در گذشته انجام دادید (گذشته ساده) و کارهایی که در آینده انجام خواهید داد یا قصد انجام آن را دارید (will و be going to). همچنین یاد خواهید گرفت چگونه برای بیان توانایی ها از can و be able to، برای بیان احتمالات از may و might، برای پیشنهاد یا نصیحت از should، برای بیان اجبار از must استفاده کنید.
همه ی این نکات گرامری را شما به صورت مالتی مدیا و با جزوه های اختصاصی پاورپوینت من یاد خواهید گرفت و به هیچ وجه شکل کلاسی خشک و آزاردهنده را نخواهد داشت. با تمرینهای Audio lingual ساختارها در ذهن شما خواهد نشست و با تمرینهایی که در پاورپوینت خودم ارائه می کنم شما می توانید هر ساختار گرامری را به راحتی از آنِ خود کنید یعنی جزئی از وجود خود کنید.
همچنین برای اینکه از یادگیری ز بان لذت بیشتری ببرید متناسب با موضوع هر درس "ویدئوها" و "داستان" های جذابی به شما داده می شود.

برای کلاسهای آیلتس با توجه به سطح دانشجوی آیلتس برنامه ی اختصاصی برای او ریخته خواهد شد. در رابطه با آیلتس نیز جزوه های شخصی استاد بسیار موثرتر از کتابهای آیلتس هستند. کتابهای آیلتس برای عموم مردم نوشته شده اند و به نقاط ضعف و قوت فردی توجه نمی کنند. یک نمونه از مشکل رایج ایرانیان در لیسنینگ را در ویدیویی که در این زمینه آماده کرده ام ببینید. به طور خلاصه، بین دانشجویانی که تازه می خواهند برای آیلتس آماده شوند و آنهایی که در یکی دو مهارت ضعف دارند و یا نیاز به یک نمره ی مشخصی دارند تفاوت وجود دارد و برنامه ی متفاوت مورد نیاز است.

در رابطه با زبان تجاری از بهترین کتابها و منابع موجود استفاده می شود. بنا به تجربه ی تدریس من، کتابهای مارکت لیدر بسیار برای تجار و کارمندهای بازرگانی مفید هستند. بهترین ویژگی این کتابها استفاده از بافت های واقعی تجاری و طراحی Audio و Video های بسیار مفید و جالب است.

حسین علی دوست
رشته تحصیلی: زبان و ادبیات انگلیسی
مدرک تحصیلی: فوق لیسانس
دانشگاه محل تحصیل: شهید بهشتی تهران
شهر: تهران
هزینه تدریس: 40 تا 80 هزار
سابقه کار: 8 سال تدریس خصوصی و آموزشگاهی
برای مشاهده شماره تماس مدرس کلیک کنید
بازدید: 1502
ثبت نظر برای مدرس
Security Image
فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی