ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی وبلاگ سخت ترین زبانها برای یادگیری در جهان

سخت ترین زبانها برای یادگیری در جهان

بیاید پیاز را تصور کنیم. وقتی پیاز را به آغاز شکل گیری زبان ، که به عنوان "خانواده های زبان جهان قدیمی" نیز شناخته می شود ، پوست می اندازید ، می توانید محلی را مشاهده کنید که زبانهای خارق العاده ای منشعب شده اند.پس عموما سخت ترین زبانها از دل یک زبان دیگر شکل گرفته اند.

1-چینی ماندارین
قطعا سخت ترین زبان برای بررسی در لیست ما چینی ماندارین است.
جالب اینجاست که سخت ترین زبان برای یادگیری ، دارای بیشترین زبان مادری در جهان است. زبان چینی ماندارین به دلایل مختلفی مشکل است. اول از همه ، دستگاه نوشتن برای سیستم صوتی انگلیسی (و هر شخص دیگری) که به الفبای لاتین عادت کرده اند بسیار سخت است.

علاوه بر چالش های معمولی که با آگاهی از هر زبانی از ابتدا به وجود می آید ، انسان هایی که زبان ماندارین را مطالعه می کنند باید بر حفظ تعداد زیادی از کاراکترهای منحصر به فرد ، مانند آنچه در زبان های لاتین در نظر گرفته می شود ، تسلط پیدا کنند.

2- مجارستانی مفید است اما یادگیری آن دشوار است
گرامر مجارستانی مانند خیابان بی روح برای یک انگلیسی زبان به نظر می رسد. از آنجا که یادگیری دستورالعمل های گرامری مجارستان سخت ترین است ، این زبان دارای 26 مورد خاص برای یادگیری است.

پسوندها نگرانی و تصاحب را دیکته می کنند و در حال حاضر ترتیب کلمات بسیار سخت است. این گونه است که اکثر زبان های اروپایی با این مشکل برخورد می کنند. علاوه بر این ، عناصر فرهنگی زبان مجارستانی یادگیری را دشوارتر می کند

3- ایسلندی
کشوری با بیشترین تنوع آوا ها : ایسلند

چرا سخت است : در حالی که زبان ایسلندی دیگر با توجه به استقرار در قرن نهم و دهم تغییر نکرده است ، همچنان به کلمات تاریخی معنی جدیدی می بخشد. همچنین نمی تواند کمتر از 400000 سیستم صوتی بومی وجود داشته باشد که بتوانید آنها را بررسی و تمرین کنید

4-عربی
بعدی در لیست سخت ترین زبانها برای بررسی سیستم صوتی انگلیسی ، عربی است که در بین 5 زبان رایج جهان نیز قرار دارد. برای شروع باید بدانید، ده ها نوع زبان عربی وجود دارد - که عموماً از نظر مجاورت یا کشوری که در آن صحبت می شود طبقه بندی شده است که می تواند از یکدیگر بسیار متفاوت باشد. بنابراین اولین قدم این است که انتخاب کنید کدام گویش را بهتر درک می کنید، اما این قسمت آسان کمی وقت گیر و دشوار است.

5- دانمارکی
ما دانمارکی را به عنوان کم چالش ترین زبان برای سخت ترین زبان ها فرا گرفته ایم. اگر مقاله ما را در مورد بهترین زبانها بخوانید ، ممکن است به خاطر داشته باشید که زبانهای آلمانی اسکاندیناوی عموماً بر آن لیست تسلط دارند.

در حقیقت ، نروژی و سوئدی دو نقطه را به خود اختصاص دادند. و مانند این زبانها ، زبان دانمارکی دارای مفاهیم گرامری کاملاً ساده ای است و هم ترازهای زیادی با زبان انگلیسی دارد

6-کره ای
کشور با بیشترین تنوع آوا ها : کره جنوبی

باید پرسید چرا سخت است : کره ای زبان جدا شده دیگری است که به هیچ ریشه زبانی متفاوتی مرتبط نیست. اما صبر کنید ، چیزهای بیشتری وجود دارد. کره ای دارای هفت سطح گفتاری استثنایی است که بسته به حالت رسمی ، سیستم صوتی بومی آن را بارها و بارها تغییر می دهد

7- باسک
Basque زبان دیگری است که مانند کره ای جدا شده است. هیچ شباهتی به زبانهای مختلف اطراف ندارد. اما برخی از واژگان خود را از زبان های عاشقانه وام گرفته است. کتاب برنده های کوچک؟ این کتاب کار زبان باسکی را بسیار کمتر از کره ای مشکل می کند

زبان باسک به گونه ای دیگر از زبان های مختلف نوشته و صحبت می شود. تعدادی نسخه از این زبان وجود دارد که در طول تاریخ راه طولانی را طی کرده است.

کمتر از 7000.000 انسان با این زبان ارتباط برقرار می کنند و شش گویش عالی دارد. این همان چیزی است که مطالعه و نوشتن زبان باسکی را بر خلاف سایر زبانها بسیار سخت می کند.اکنون ببینید کدام نسخه را برای مطالعه و شروع سفر ترجیح می دهید؟

8- ناواجو
Navajo یک زبان فعل محور متعلق به آمریکای شمالی و یکی از سخت ترین زبان ها برای یادگیری است. توضیحات از طریق افعال داده می شود. اکثر صفت های انگلیسی را نمی توان بلافاصله به ناواجو ترجمه کرد. تلفظ این زبان مشکل است زیرا صداها در ناواجو در انگلیسی وجود ندارند. بنابراین گزینه مناسبی برای یادگیری بنظر نمی رسد.

آمار بازدید: 155 بار
ثبت شده توسط عابد شیرین زاده