ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس استخدام استخدام مهندس و کارشناس زمان آغاز ثبت‌نام آزمون ورود به حرفه مهندسان

زمان آغاز ثبت‌نام آزمون ورود به حرفه مهندسان

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی مازندران از شروع ثبت‌نام آزمون ورود به حرفه مهندسان از تاریخ دوم شهریور امسال خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، هومن موتمنی از شروع ثبت‌نام آزمون ورود به حرفه مهندسان از تاریخ دوم شهریور امسال خبر داد و اظهار داشت: ثبت‌نام ‌به ‌صورت الکترونیکی ‌و از طریق وب سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود.

وی افزود: در اجرای آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان آذر ماه امسال همزمان با سراسرکشور در مازندران برگزار می‌شود.

موتمنی در ادامه درباره رشته‌های آزمون یادآور شد: رشته‌های معماری(نظارت و طراحی)، شهرسازی، عمران(نظارت و محاسبات)، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی، نقشه‌برداری و ترافیک برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی (پایه سه) و همچنین آزمون‌های حرفه‌ای کاردان‌های فنی ساختمان در رشته‌های معماری، عمران، مکانیک، برق، نقشه‌برداری و شهرسازی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار کاردانی (پایه ‌سه) و آزمون‌های تعیین صلاحیت معماران تجربی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار تجربی برگزار می‌شوند.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی مازندران درباره زمان ثبت‌نام مهندسان در آزمون اظهار داشت: ثبت‌نام این آزمون‌ها از تاریخ شنبه دوم شهریور 92 آغاز شده و ‌به ‌صورت الکترونیکی از طریق وب سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود.

موتمنی در ادامه خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها به آدرس الکترونیکی www.inbr.ir مراجعه‌ کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: ضروری است متقاضیان قبل از انجام ثبت‌نام، راهنما و دستورالعمل ثبت‌نام را به دقت مطالعه کنند.

وی تاکید کرد: این اداره کل نهایت تلاش خود را برای برگزاری آزمون در دو نقطه از استان انجام خواهد داد و قبولی در این آزمون یکی از شرایط اخذ پروانه اشتغال بوده و متقاضی در صورت قبولی در آزمون و احراز سایر شرایط مشخص شده در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان موفق به اخذ پروانه اشتغال به کار می‌شوند.

کلمات کلیدی: اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان، نظام مهندسی، اداره کل راه و شهرسازی مازندران، شروع ثبت‌نام آزمون ورود به حرفه مهندسان، تاریخ شروع ثبت‌نام آزمون ورود به حرفه مهندسان، اداره نظام مهندسی، اداره نظام مهندسی مازندران

آمار بازدید: 195 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image