ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس جذب 5 هزار استاد و 12 هزار دانشجو در مقطع دکترا در دانشگاه آزاد سال 94

جذب 5 هزار استاد و 12 هزار دانشجو در مقطع دکترا در دانشگاه آزاد سال 94

جذب 5 هزار استاد دانشگاه توسط دانشگاه آزاد - نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت امنای استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد گفت: در سال جاری دانشگاه آزاد قصد جذب 5 هزار استاد و 12 هزار دانشجو در مقطع دکترا دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، حجت الاسلام عبدالرضا جمال‌زاده صبح امروز در جلسه هم اندیشی روسای دانشگاه آزاد و نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت امنای استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد در شهر خورموج اظهار داشت: شهری که دانشگاه ندارد در هیچ زمینه‌ای توسعه پیدا نمی‌کند و دانشگاه زمینه توسعه همه جانبه در هر شهری است.

جمال‌زاده خاطرنشان کرد: برای توسعه دانشگاه‌های آزاد 3 مجمع خیرین در سه استان فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد تشکیل دادیم و برای توسعه دانشگاه خورموج نیز نیاز به مساعدت خیرین است ، کمبود مسجد، سالن ورزش، سالن بدنسازی و فضای سبز مناسب به چشم می‌خورد.

وی ادامه داد: در سال جاری دانشگاه آزاد قصد جذب 5 هزار استاد و 12 هزار دانشجو در مقطع دکترا دارد ضمن اینکه برای ایجاد رشته ارشد برق و مشاوره برای دانشگاه آزاد خورموج اقدام خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج نیز گفت: دانشگاه آزاد واحد خورموج نخستین مرکز آموزش عالی در جنوب استان بوشهر است که در سال 1381 با دو رشته کار خود را آغاز کرد و هم‌اکنون با 36 رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی و برخورداری از یک هزار و 280 دانشجو و فارغ التحصیلی 1500 دانشجو خدمات علمی ارائه می‌دهد.

علیرضا چمکوری افزود: این دانشگاه توجه ویژه‌ای به امر پژوهش داشته و در این بخش توفیقات خوبی نیز کسب کرده است و مطالعه درباره کشت داروهای گیاهی بر روی سه‌گونه گیاه دارویی انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: انتشار کتاب، اینترنت وایرلس، افزایش پهنای باند و راه‌اندازی وب سایت انگلیسی دانشگاه به همراه تخصیص وام به دانشجویان و اساتید و برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی، علمی و اردوهای علمی بخشی از اقدامات انجام شده در این دانشگاه بوده است.


آمار بازدید: 1619 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image